Normandië - Beauvoir/Mon-Saint-Michel 10/07/2020

Published: July 10th 2020

Beauvoir aan de Mont-Saint-Michel

Prachtige camperplaats, ruim, alles automatisch. Enkel een kredietkaart nodig. Wel gratis traag internet.

Buiten alle verwachting om, nog plaats zat. We zitten tenslotte in volle hoogseizoen. Coronaeffect waarschijnlijk. Terrassen in de omgeving blijven meestal ook leeg. Wel wandelaars en fietsers.

Gisteren donderdag, prachtig weer. We namen een rustdag, niksen en lazen ons dik boek in de schaduw van onze boom.

Na een dreigende zwaar bewolkte avond, wat regen s' nachts, vandaag vrijdag opnieuw volle zon. Wel een zure wind en dus te fris voor onder onze boom.

Fietstochtje dan maar. Mont-Saint-Michel heen en terug naar Pontorson op de Voies Vertes langs het 'Le Couesnon' riviertje dat uitmondt in de baai.

Onderweg gezocht naar een Creperie, maar zonder succes. Ofwel gesloten, of stoeltjes bijna op straat, ofwel enkel pizza's. Pech dus, Gelukkig hebben we nog wat voorraad in onze bubbel.

Wij waren hier....
Mont-Saint-Michel

Tot daar konden we fietsen, op de verharde modder. De mooie Passerelle verboden voor tweewielers, ondervonden we verleden jaar..
Mont-Saint-Michel

Aan de barrage van de rivier.

13th July 2020

Ah zo schoon!

Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 31; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb