Taleni Etosha Village

Namibia's flag
Africa » Namibia
April 28th 2018
Published: April 28th 2018

Eerst nog een paar foto’s genomen van termietheuvels en de Vingerklip kolom. Koffie gedronken in Outjo met versgebakken apfelstrudel bij een bakkerij. De eerste en de nog te rijden tweede 100 km op asfalt. Saaie kilometers. In no time bij bovengenoemde lodge. ’s Middags Etosha ingereden. Het wildpark is ongeveer half Nederland met een enorme zoutpan in het midden. We hebben een klein rondje gemaakt van ong. 100 km en hebben letterlijk duizenden zebra’s gezien, een paar giraffen, twee wilde honden, verschillende soorten antilopen, wildebeest, gnoe’s. Er is een overvloed aan wild. Een gids die wij aan het begin van onze reis spraken vertelde dat het in het noorden, dus hier, flink geregend heeft. Het land is onherkenbaar groen geworden. Overal lopen de beesten te grazen. Jammer is dat we ons fototoestel in het hotel op de bank hadden laten staan. Morgen misschien meer foto’s.

29th April 2018

eindelijk
hi ziet er allemaal geweldig uit! auto ook precies zoals je wildetoch... doen jullie wel af en toe uitrusten? geniet er lekker van (eindelijk de blog gevonden om te volgen)

Tot: 0.121s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0441s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb