Dansend door La Paz

South America
September 7th 2010
Published: September 8th 2010

Hola Allemaal, Hier is weer de volgende update van onze reis. We gaan verder met ons avontuur in de hoofdstad van Bolivia, La Paz. In het Spaans betekend dit 'Vrede´. Vanwege de centrale ligging zijn we hier in totaal 3 keer naartoe gegaan. Vervolgens zijn we onderweg naar Peru, ook gestopt in Copacabana, gelegen aan het prachtige Lago Titicaca. Daar hebben we onder andere een trekking gedaan en... Read Full Entry

Photos are below

Rieten bootRieten boot
Rieten boot

Deze waren typisch voor Lago Titicaca, gemaakt van een bepaalde rietsoort waar ook drijvende eilanden mee gebouwd werden.
Zwaan annex badeend...?Zwaan annex badeend...?
Zwaan annex badeend...?

Hiermee kon je gaan waterfietsen op Lago Titicaca!!
Heel veel popcorn!!Heel veel popcorn!!
Heel veel popcorn!!

Dit zie je veel in Bolivia, allerlei popcorn variaties. Ze waren wel een beetje taai. :)
Heilige rotsHeilige rots
Heilige rots

Kunnen jullie het gezicht van Viracocha in de rots vinden?

8th September 2010
Samen op de foto.. :)

Samen op de foto.. :)
Leuke outfit Roeland!!! :)
8th September 2010

Mooiiiiii!!!!!!!!
Wat een vrolijke fotoos!!!!
10th September 2010

dansen
Hoi lieverds, Fijn weer om van jullie te horen! Ik geniet van de verhalen en foto's! Geniet wederom met volle teugen en ga vooral lekker "dansend" door met jullie prachtige reis. xx
15th September 2010

Weer heel anders
Hai Roel en Sas Dit is een heel ander verhaal dan de voorgaande. Je kon echt merken dat jullie meer in de bewoonde wereld waren en niet in de wildernis. Wel heel mooie kleurrijke foto's. Ben benieuwd naar jullie belevenissen in Peru. Liefs Willy
6th October 2010
Inca ruïnes

foto,s
Hallo Roel en Saskia. Wat een kleur rijke foto,s je word er blij van maar wat een verschil he er is zoveel armoede denk ik maar als je die kleding ziet dan moeten ze er heel wat voor laten. Hier is alles goed volgende week gaan we met je ouders tapa,s eten lijkt mijn erg gezellig.Fenna is ook een stinkerd hoor als je moeder bij ons is neemt ze Fenna altijd mee,Gaat je moeder dan naar de w.c . springt ze bij mij op schoot en likt me hele gezicht nat maar zo gauw ze hoort dat er door getrokken wordt springt ze er gauw van af net of er niets gebeurd is lachen he slim he Ach je moet er de lol maar van in zien. Zo Roel en Saskia nog een fijne tijd groetjes Evert en Adrie.

Tot: 0.128s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 60; dbt: 0.0726s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb