Festival


Advertisement
South America
November 17th 2007
Published: November 20th 2007
Edit Blog Post


Hier nog wat foto s van La Paz.
Ik liep over een plein en daar was net een festival aan de gang.
Een belangrijk iemand kwam een krans leggen en daarna waren er wat dansoptredens.
Was leuk om mee te maken.

Ik probeer wat filmpjes te uploaden, maar tot nog toe lukt het niet.

Ik had een trektocht geboekt voor 3 dagen, maar de avond voor dat ik weg zou gaan kwamen ze het geld terug brengen met de mededeling dat het niet doorging. Bale!!!!!!!!!!
Had er zo de bale van dat ik de volgende dag gelijk vertrokken ben met de bus naar Oruru.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

Een van de vele pleinenEen van de vele pleinen
Een van de vele pleinen

waar de mensen lekker rondhangen
Een belangrijk iemand hield eenEen belangrijk iemand hield een
Een belangrijk iemand hield een

toespraak en legde een krans.


Tot: 0.08s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb