Venezuela 1995

June 9th 2011
Published: May 13th 2011

1995:

Na een half Jaar verbouwen aan ons nieuwe ( oude ) huis in Deil, hebben we besloten om er toch nog even eruit te gaan.
Omdat het geld bijna op was werd het een aanbieding naar Isla Margarita.
Met Nico en Annet gaan we hier naar toe.

We heben een hotel in Porlamor en gaan elke dag op pad op het eiland.
Dit doen we met de bus of taxi en huren een jeep.
Rond om Porlamor is het rommelig door de vele hotels, vaak waren deze hotels kris kras gebouwd, gaf de stad een rommelige aanblik.
We boeken wel een excursie van een paar dagen naar het vaste land van Venuzuela.
De reisleider is een jonge meid die af en toe in een trance weg valt.
We steken met een gammele boot over en en hebben daar vervoer met minibusjes.
We zien leuke plaatsen, natuur en mooie mensen.
We vliegen terug naar Porlamor.

Isla Margarita is het grootste eiland van de staat Nueva Esparta in Venezuela, gelegen in de Caraïben aan de noordoostkust van het land. Het eiland heeft een oppervlakte ivan 1150 km².

De grootste stad van het eiland is Porlamar, welke bekend staat als commercieel centrum en wemelt van winkels. De stad ligt dichtbij de tweede grootste plaats van het eiland, Pampatar. Druk bezochte stranden. Playa El Agua in het noorden van het eiland is het populairste met 4 kilometer aan fijn zand.

1995:

After half year to grow our new (old) house in Deil, we decided to make still like to go out.
Because the money had been nearly an offer to Isla Margarita.
Nico and Annet here we go.

We heben Porlamor a hotel and go every day out on the island.
We do this by bus or taxi and rent a jeep.
Around Porlamor is cluttered by many hotels, these hotels often were built criss-cross, gave the city a messy appearance.
We book a tour of a few days to the mainland of Venezuela.
The tour guide was a young girl who occasionally falls away into a trance.
We stabbing with a ramshackle boat and there are transport and minivans.
We see nice places, nature and beautiful people.
We fly back to Porlamor.

Isla Margarita is the largest island of the Nueva Esparta state in Venezuela, situated in the Caribbean on the north coast of the country. The island has an area 1150 km ² ivan.

The largest town on the island is Porlamar, which is known as a commercial center full of shops. The town is near the second largest town of the island, Pampatar. Crowded beaches. Playa El Agua in the north of the island is popular with 4 km of fine sand.

Tot: 0.312s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0909s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb