Even tussendoor


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru
July 1st 2017
Published: July 1st 2017
Edit Blog Post

Lieve iedereen,

Een hele korte update. Ik maak het goed hier. Ik ben nu in Cusco, een hele toeristisch stadje, maar wel met leuke en behulpzame inwoners en buena onda (goede vibes). Mijn telefoon is in de bus gestolen, mijn pinpas is in Ayacucho ingeslikt en mijn creditcard werkt maar mondjesmaat. Ik ben in goede gezondheid, heb een vervangend toestel op de zwarte market aangeschaft en mijn lichte frustatie jegens ING heeft plaats gemaakt voor een diepe tevredenheid. Er is al een half blog in detail klaar, maar daar kan in nu even niet bij. Ik hoop dat thuis alles goed gaat.

Veel liefs Klaas

Advertisement



2nd July 2017

Dag Klaas, wat een pech allemaal. Gelukkig blijf je positief ( het zullen de goede vibes zijn). Succes met regelen, ik hoop dat je snel weer zorgeloos kunt genieten. Groet, Mieke

Tot: 0.637s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0634s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb