124 diena. Plaukiojančios salos

South America » Peru
April 8th 2013
Published: April 9th 2013

Iš pat ryto susikraunam kuprines, jas paliekam viešbučio priimamajame ir einam iki prieplaukos. Čia tie patys pasiūlymai kaip ir vakar, dviejų dienų kelionė už 60 Lt. arba vienos už 30 Lt. Peru kainas skaičiuoti paprasta, nes 1 peru solas = 1,04 Lt. Nusiperkam vienos dienos kelionę, pamatysim viena sala mažiau, bet nemanau, kad labai daug dėl to prarasim. Susėdam į laivelį ir plaukiam iki plaukiojančių salų. Jos suręstos iš surištų nendrių. Ir čia tokių salų ne viena, bet visas miestelis. Prieš įplaukiant į tą miestelį dar papildomai susimokam po 4 Lt. Čia viskas stipriai komercializuota, pritaikyta turistams. Atplaukiam į vieną iš salelių, čia parduodami suvenyrai, yra parduotuvėlė, kavinė. Originaliai atrodo ir sala ir nendriniai laiveliai, bet labai didelio susižavėjimo nejaučiu, kažkaip perdaug čia viskas turistiška. Čia praleidžiam apie pusvalandį. Sėdam atal į laivelį ir plaukiam apie 2,5 val. iki kitos salos, šį kart tai paprasta sala. Išlipam prieplaukoje ir lipam į kalvą esančią saloje, o ant kalvos miestelio centras. Čia kaip ir visur parduotuvėlės, kavinės, suvenyrai. Ir aišku kainos čia trigubos, pritaikytos turistams. Vietiniai ir suaugę ir vaikai pasipuošę tradiciniais rūbais. Labiausiai išsiskiria ir neįprasčiausiai atrodo vyrų kepurės. Jos primena iš filmukų miegojimo kepures, ilga ir siaura kepurė su spalvotu bumbulu ant jos galo. Į kavinę pietauti neinam kaip dauguma, mes turim pasiėmę savo maisto, sumuštinių ir vaisių. Čia turim apie dvi valandas, tad nutariam užlipti ant kalvos viršūnės. Neskubėdami užlipam, o čia kažkokie griuvėsiai, lyg ir bažnyčios. Visai įdomi vieta, be to ir vaizdas iš čia į Titikaką visai neblogas. Grįžtam iki aikštės, po to nusileidžiam iki prieplaukos. Čia sužinom, kad mūsų laivas perplaukė į kitą salos pusę, tad reikia eiti iki kitos prieplaukos. Tam turim vos pusvalandį, kitaip teks čia nakvot. Šiaip ne taip suspėjam į laivą. Iš tiesų šiek tiek pavėluojam, bet ne mes vieni tokie. Čia ištikrūjų gido kaltė, kad nepaaiškino visiems kad į kitą prieplauką reik eit. Kelionė atgal iki kranto trunka apie 3 val. Maysa šiek tiek peršalus, tad nusiperkam vaistų nuo peršalimo. Tada eidami iki autobusų stoties ir nusiperkam naktinį bilietą į Arequipa. Turim apie 5 valandas iki išvažiavimo. Eidami link viešbučio sustojam papietauti. Viešbutyje paprašom pasėdėti valandžiukę, nes turim dar daug laiko. Prasėdim viešbutyje apie tris valandas, čia yra TV ir internetas. Po to pasiėmę visus daigtus keliaujam link autobusų stoties. Pakeliui sutojam pavakarieniauti. Po vakarienės nueinam iki autobusų stoties, sulaukiam atobuso ir mes jau pakeliui į Arequipą.

Tot: 0.295s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.0839s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb