160 diena. Trujillo

South America » Peru » Trujillo
May 9th 2013
Published: May 9th 2013

Naktinė kelionė praėjo visai gerai, didesnę kelio dalį prasnaudžiau. Į Trujillo atvažiavau prieš 5 ryto, o Fernando iš CS mane žadėjo priimti tik apie 11 ryto, tad visą rytą praleidžiu autobusų terminale, po to surandu kur papusryčiauti. Gerai, kad Fernandonamai visai prie pat terminalo. Apie 10 val jis mane įsileidžia. Jis tam pačiam name turi bariuką kur parduoda tik gėrimus. Tuo tarpu aš gaunu atskirą kambarį 4 aukšte. Pasakau Fernando, kad šiandien noriu eiti apžiūrėti miesto, jis pasiūlo susitikti su kitu CSeriu kuris gali man miestą aprodyti. Nusiunčiu žinutę ir sutariam susitikti pirmą valandą pagrindinėj miesto aikštėj. Iki ten nukeliauju pėsčias, nes irgi palyginus netoli. Čia susitinku su 3 CSeriais su kuriais pavaikštom po miestą apie porą valandų. Apžiūrim ne tik įdomiausius objektus, bet ir populiariausius barus ir kavines. Miestas kažkuo šiek tiek primena Santa Cruz Bolivijoj. Šiaip visai tvarkingas miestas, kaip visuomet graži miesto eikštė, bei centre esantys spalvingi namai. Ir visai neatrodo, kad čia gyvena beveik milijonas gyventojų, centre praktiškai nėra didelių pastatų. Po pasivaikščiojimo išsiskiriam su vyriška kompanija ir einu apžiūrėti miesto ginybinės sienos kuri anksčiau buvo aplink visą centrą. Dabar toje vietoje kur anksiau buvo siena, viena pagrindinių miesto gatvių. Pavakarę dar prieš sutemstant pareinu atgal namo. Vakarienės valgyt su Fernando einam į peru-kiniečių kavinę kurių čia, peru, labai daug.

Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb