Lake Titicaca

South America » Peru » Puno » Lake Titicaca
May 26th 2008
Published: May 28th 2008

Copacabana I don't think the beach here can live up to the more famous one in Rio!! But it was a nice view for the sunset and a quit relaxed place. (I think it's a little bit outside the tourist season.... ) The city itself is a tourist destination with big T (and D) The highlight here is probably the fresh trout from Lake Titicaca!! I only spent two nights her, one full day, to do Isla del Sol.... Read Full Entry

Photos are below

28th May 2008

En hilsen fra heimen
Hei Magnus! Godt å se at du kom deg ut av Bolivia uten å bli tatt for smugling. Avisene her hjemme er stort sett fylt av de "uheldige" ungdommene som er fengslet i Bolivia. Det gir oss jo en ekstra anledning til å tenke på deg hver dag:) Ellers skal jeg hilse fra farfar, han satt pris på sms i bursdagslaget på lørdag. Ingrid sitter nå og forbereder siste skriftlige eksamen, hun kom opp i matte og var fornøyd med det. Til helga er det flytting for Nina og Gunnar og modern drar til Køben med jobben. Gleder oss til å lese om de spennende opplevelsene som venter deg i Peru! Hilsen oss i heimen
29th May 2008

Det e så fin der!!
Så fine bilder fra Lake Titicaca og Copacabana! Ej va jo der i 2004 og drømmer meg tilbake..:) Bada du?? Det gjorde ej! Litt kaldt i nesten 4000-m høgde. Ser du va på Isla del Sol også. Veldig fint der ute! Deilig med båttur:) Hamstra hengekøyer og alpakka-gensere i Copacabana. Du har vel kanskje litt i bagasjen heim du også. Nyt dei siste vekene av turen! Tilbake til lesesalen... Klem Ingrid
31st May 2008

Hei! Spennende å lese om reisen din. Fine bilder også:-) Artig å lese hva du skriver om de plassene som jeg har vært på og. Du har vært på saltsjøen også? Bilde øverst er derifra? Hilsen Anne Ingunn Grønhaug
1st June 2008

Hei Ingrid
Jeg er jo saa pinglete at jeg ikke turte aa bade i Lake Titicaca ; ) Men jeg har vaert paa tre dagers rafting-tur naa, saa da ble jeg litt fuktig i alle fall ; ) Ellers er det desverre ikke mye plass til souvernirer i sekken.... Klin til paa de siste eksamnene!! Vi sees om ikke saa altfor lenge naa!!
1st June 2008

Hei Anne Ingunn
Jeg startet reisen i Bolivia med en 4-dagers tur som endte i Salar de Uyuni! Var en knall start paa Bolivia oppholdet : ) Og bildet er fra salaren! Har vi noenlunde samme opplevelse av de forskjellige stedene ??
8th June 2008

Hei igjen!
Faktisk har vi mange av de samme opplevelsene ja. Gjennopplever turen min jeg når jeg leser det du skriver. Spennende kontinent, med utrolig mange forskjellige opplevelser. Kos deg videre på tur:-) Anne Ingunn

Tot: 0.133s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 69; dbt: 0.0823s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb