Tak zase raz..


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Lima
September 6th 2007
Published: September 6th 2007
Edit Blog Post

Aj napriek tomu, ze sme neuverejnili ziaden zaver, zhrnutie ani nic cim by sme aspon nenapadne naznacili, ze sme sa z Indie vratili, stalo sa tak. Cuduj sa svete.. A nepresiel ani rok a stalo sa to coho sme sa vsetci obavali, zase sme sa vydali na cestu. Momentalnym cielom je Juzna Amerika, presnejsie Bolivia, Santa Cruz. V tychto tazkych chvilach prave cakame na letisku v Lime (Peru) na posledny spoj priamo do Santa Cruz. Aj napriek tomu, ze sme prec len den a vsehovsudy len sedime na zadku v lietadle, podarilo sa nam uz vyprodukovat tolko chaosu, ze nase dennicky preplne ronia slzy.
Cele zufalstvo sa rozputalo v Prahe na letisku, kde sme dorazili po strastiplnej ceste nocnym vlakom preplnenym navskutku bizardnymi charaktermi a este jednym psom. Na letisku sme sa zjavili asi dve hodiny pred odletom, ale k check-inu sme sa uracili dostavit az asi poslednu polhodinku. Tam nam setrne zdelili, ze check-in je uz uzavrety a je neskoro. Kedze ale nasim precizne nacvicenym psim pohladom sa neda odolat, po piatich minutach zufaleho telefonovania nam predsa len vydali letenky a poslali nas poklusom k lietadlu s tym, ze nasu batozinu uz asi nalozit nestihnu a budeme na nu musiet pockat az v Santa Cruz. Vzhladom na frekvenciu letov tymto smerom nas tento fakt skoro dohnal k slzam. Nakoniec ale z vyhrazok nebolo nic a este sme po usadeni v lietadle videli ako nasu batozinu nakladaju. To bolo posledny raz, co ju nase oci zocili. Po strastiplnom vysetrovani sme zistili, ze situacia je prave opacna a ze nasu batozinu ostamplovali az do ciela, kym mi este nejako postradame boarding carty na posledny let. Takze aby nakoniec v Santa Cruz miesto Igina a Kosta bez batoziny nebola batozina bez Igina a Kosta. Aj ked Kosto uz ma vypracovanu podrobnu teoriu o tom, ze nase bagle su uz na Aljaske a zuju ich tam ladove medvede..
Mimochodom jazykove znalosti miestneho obyvatelstva su strhujuce. Ked sme sa tu v Lime obratili s otazkou kde nam vydaju boarding carty na letiskoveho zamestnanca, dostali sme suverenny pat minutovy prejav v spanielcine z ktoreho sme rozumeli len ukazanie prstom niekam k branam na nastup do lietadiel. Treba ale poznamenat, ze Kosto asi poctivo studoval, lebo cely cas typkovi horlivo prikyvoval a tvaril sa chapavo, kym Igino vyzeral ako keby mu vysvetlovali pravopis z Nemciny..
Zatial tolko, ideme sa s nadsenim vrhnut na poslednu etapu cesty!

Advertisement



7th September 2007

Tazko stravitelne
Pocujte chlapi, to s tou batozinou som cital x-krat (x sa uz pomaly blizi k nekonecnu) a stale som nerozumel :( Tak ako to vlastne je? Good luck...
7th September 2007

check-in
Cafte, tomu nechapem, akoze vas nepustili dve hodiny pred odletom. To je haluz. Co som ja vzdy letel, tak som tam musel byt hodinu pred odletom. To su v Prahe zasa nejaky borci. Ale aspon to dobre dopadlo. Drzim vam palce chalani a dajte do blogu nejake fotky, tesim sa na ne.
7th September 2007

..jaaaaj...
..no tak to vam teda drzim palce....a tiez dufam, ze aj tak daleko najdete niekoho kto vie anglicky....zatial papa
9th September 2007

..
No my sme tam sice boli dve hodky pred odletom, ale to sme sa len flakali po letisku a na check-in sa sa dotrepali az pol hodku pred odletom.. Sikovni sme.. :-)
11th September 2007

som to vedela!!!
chlapci moji mileni, uz po precitani prvých troch komentov som prispievatelov chcela upozornit, ze vzhladom na to, ze poznam svojho brata, je mi uplne jasne, ze nie ze ich nepustili, ale check in nestihli!!! A v poslednom commente to aj kosto (to nie je moj brat)priznal, takze aspon nie som za zlu... s tou spanielcinou by som vam rada pomohla, ale viem len jednu vetu, ze kde sa tu da pozicat zehlicka, a to vam bude tak na dve veci... (Nech ziju jazykove karamboly!) Opatrujte sa, myslim na vas. sice nie kazdy den, ale rata sa to. karin
12th September 2007

Zehlickaaaa!
To ze sme nestihli check in som dobrovolne priznal ja (Igino), nas to len tak jednotne podpisuje.. :-) A to s tou zehlickou je cool, keby sme to vedeli povedat, nevyzerali by sme ako keby nas pozula lama..
19th September 2007

Ahojte!
No ahojte junaci nasi slovenski! Konecne som sa dostala na net len sa este musim dopatrat k vasim ospevovanym fotkam :)) ako sa nam vysokoskolske prazdniny kratia zacinam vam cim dalej tym viac zavidiet...Ale davajte si pozor na lamy! ak si spominate na sposob akym si americki domorodci kratili cas na lovoch daleko od svojich opustenych dievok...:))

Tot: 0.1s; Tpl: 0.009s; cc: 17; qc: 66; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb