City slickers in Lima

South America » Peru » Lima
August 28th 2007
Published: August 28th 2007

Dutch version: Op naar Lima, kort ritje vanuit Paracas. In eerste instantie met het idee om er een paar dagen te blijven en dan door te gaan want over Lima hadden we niet echt veel spectaculaire dingen gehoord. Uiteindelijk werden dat 3 weken. En zonder 1 dag van verveling. We maakten kennis met Miguel, een goede vriend van Michal haar vader. Die is reisleider en komt zodoende een aantal keer per... Read Full Entry

Photos are below

A course of how to make a good Pisco Sour done by MarcoA course of how to make a good Pisco Sour done by Marco
A course of how to make a good Pisco Sour done by Marco

Men neme: lots of limon; Jarabe de Goma; egg white and of course Pisco!!!!
Saying goodbye to Teresa and Miguel!!!!Saying goodbye to Teresa and Miguel!!!!
Saying goodbye to Teresa and Miguel!!!!

we felt sad after such a wonderful time

28th August 2007

Hello!
Olá amigo! Just to say hello! Im amazed with your travel blog! Thanks again for writing in English. Mil beijos. São Portugal
29th August 2007

E=MC2
Hee Enrique, Life treads you good, wel een leuke vergelijking E+M Eigenlijk is het E=MC2, een quote van Einstein. :-) maar de E=M is een goede vergelijking dacht ik zo haha, Hier in Utrecht is het goed vertoeven, en in Almere heb ik ook geen klagen. zo te zien vermaak jij je ook in Lima, en heb al een boel nieuwe vrienden en vriendinen gemaakt, echt een global trotter. O ja, je kan nog mee doen met de coach van het jaar, subleauque rabo1, hahaha hee houw je taai ouwe rakker en nog veel reis plezier, Greez eddepet
30th August 2007

Was Danny er ook !! Rollator Scouto

Tot: 0.051s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0321s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb