Jetlag og friskpresset ananasjuice

South America » Peru » Lima » Lima » Miraflores
September 18th 2009
Published: September 18th 2009

Hej Alle.
Saa er vi ankommet til Lima.

Det var en lang tur, der med mellemlandinger og transport til og fra lufthavne har det taget 28 timer.

Vi ankom kl 06.00 lokal tid til hotellet og naaede lige at sove 2 timer inden morgenmaden bestaaende af den dejligste friskpressede ananasjuice og nogle lidt kedelige boller med smoer og marmelade.

Ved ankomsten til USA skulle vi igennem flere kontrol-checks. Ved det ene sad der en stor afroamerikansk mand Oficcer DELAGADO! Han ville vide ALT om vores rejse inden vi fik lov at komme ind. Han spurgte til den lange tidsperiode, for han mente i hvertfald ikke at man kunne holde ferie saa laenge, hvad vi lavede til daglig, hvor vi havde skaffet penge til turen fra osv osv. Han var meget ubehagelig og spurgte med en mistro, der fik os til at svede. Men vi skal hilse at sige at MIAMI lufthavns gulve er mega laekre at sove paa. Kan klart anbefales!! Man foeler sig slet ikke som den ondeste GRINGO naar man tager sig en lur paa gulvet foran deres lokummer! For a citere Will Smith - Welcome to Miami.
ps. det er muligvis verdens kedeligste lufthavn.

Om lidt gaar vi ned til stranden. Her er ca 20 grader men overskyet, saa det bliver ikke til en bade tur i dag.

Vi vil lige goere opmaerksom paa at hvis man trykker paa subscribe og tilmelder sig, saa faar I en email hver gang vi opdaterer blog'en.

ps. computeren her har ingen USB indgang saa i maa vente lidt paa billederne.

18th September 2009

Back in the US back in the US back in....
Kaere Nick og Trine, Skoent at hoere, at I er nået til Lima paa trods af de ubehagelige oplevelser i Miami. Glaedeer mig til at hoere videre nyt. Kys Palle
19th September 2009

Super dejligt
Hej i 2 eventyrs rejsende :-) Super dejligt at høre I er kommet godt frem – I ønskes en forsat fantastisk tur. Love from us!!!! Hilsen Mormor, Morfar, Kisser og Kenneth
19th September 2009

Forår i September
At høre at i vel fremme i det sydamerikanske forår - hvor heldig kan man være, at opleve to forår i et kalenderår. Det bliver spændende at følge jeres tur. Knus herfra
25th September 2009

What seems to be the officer, problem??
Nick, jeg SAGDE det til dig, at du skulle lægge dine nunchacks og bombebælte hjemme så ikke OFFICER DELAGADO, SIR! skulle se dem.. Godt at høre at det gik alligevel. :) God tur videre! Jeg kigger ofte på google maps' satellit-billede for at se om jeg kan se jer, men jeg har ikke haft særligt held endnu. Jeg fortsetter at prøve. Mvh, El Poco Noruego

Tot: 0.048s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0211s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb