Nye takter - Peru!

South America » Peru » Cusco » Inca Trail
April 13th 2009
Published: April 13th 2009

Hei hopp!! Haaper dere alle har kommet vel igjennom paasken uten aa grave dere ned i tide og utide, og at paaskeharen kom med fine, gule egg. Som et lite plaster paa paaskesaaret vil vi gjerne servere en ny blogg til morgenkaffen, og denne gangen har det guddameg skjedd baade litt av hvert og mer til! Etter en bekvem og rolig flytur fra San Jose, Costa Rica landet vi Perus hovedstad Lima, fors... Read Full Entry

Photos are below

Hei igjen!
Nå sitter hele avdelingen på jobb og leser bloggen deres, det er MANGE misunnelige mennesker her nå!!!:) Spesielt imponert over den lille sjimpansen, hva skjer med bleiebabyen!!! Så utroooolig skjønn, orker det ikke. Ta den med hjem:) Er glad det gikk bra med deg Hanne, tenk ambulanse på sykehuset og greier, full drama! Men det veide vel opp å bli omringet av disse smørsangerne og sunget til, hehe:) Fortsett å skriv så holder vi fortet her hjemme, det er en fryd å lese! Klem søs og resten av gjengen:)

Genialt
Dette må være det mest geniale som er gjort i 2009. Reise fra den f.... finanskrisa og den værste vintern på lenge, for å kose ræva av seg på eventyr! Dødsmisunnelig til det ytterste. Vurderer å selge bikkja og komme etter:)!
14th April 2009

taranteller??? imponert! må også kommentere bildet av hans med apen, nwwaaaaaa ;) den kledde deg! savner dere, men ikke lenge igjen nå!! hugs'n'kisses
16th April 2009

fra mamma pæla
hei paa dere, saa morsomt aa lese! Hvordan i all verden skal dere komme tilbake til et normalt liv etter dette? Bloggen dres er saa morsom, og fantastiske bilder! Fint at du har faatt deg en filmkarriere Hanne, og du Hans er sikkert en straalende manager!!! Vaaren er endelig kommet hit, og da er det uteliv og grill som teller. Gleder meg til neste oppdatering. Til Brodern og søs: jeg forbereder ogsaa stoooor middag naar dere kmr hjem, så, fus! Ha det sålenge, og pass godt på dere selv. savner dere, klem fra mamma/pæla
17th April 2009

livets reise
Ja, det er akkurat slik det virker når jeg leser bloggen deres. Ser også ut som at du bør satse på ny karriere Hans, du skriver på en veldig morsom og interessant måte. gleder meg til fortsettelsen. Selv har jeg akkurat kommet hjem fra livets påskeferie i Verbier, Sveits... Dama og jeg med mange flere, skulle hilse til dere begge by the way. God tur videre, pass på dere selv... Sør-Amerika skjuler mange farer, (les: meg) haha.... -Don-
20th April 2009

Snøft
Hei hei, vil bare informere om at vi faktisk har hatt sol her hele helgen!! Så det er ikke BARE dere som kan nyte den:) Viktig å klamre seg til de små gleder her i livet... forøvrig kan jeg informere om at det har vært slåsskamp mellom ca 50 godt voksne mennesker før kampen mellom Vålerenga-Brann, det er menn å være stolte av:) Tror de prøver å være litt internasjonale, og da har de vel hørt om hooligans og sånn, litt exciting, hehe.. Det er nok mange stolte koner rundt omkring i Oslo og Bergen nå...herrejesus! Kos dere, mer sladder følger! klem

Tot: 0.221s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.1705s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb