INKA trail - day 3

South America » Peru » Cusco » Inca Trail
June 30th 2005
Published: July 5th 2005

Detta var den laengsta dagen och laengsta vandringen paa 14 km. Vi tyckte att detta var den tuffaste dagen. Aeven ifall det gick mer nedaat aen uppaat saa var det laanga vandringar och en del svaara passager. Packningen paa ryggen gjorde sitt ocksaa. Efter att vi gaat ifraan 07.00 till 17.00 firade vi lite extra den kvaellen. Nu var vi bara 2 timmars uppaatvandring kvar till maal, Sun gate med utsikt oever Machu Picchu.

VandringsflickorVandringsflickor
Vandringsflickor

Naturen vaxlade fran berg till djungel, och det var spannande att folja vandringsleden. Den vackraste naturen upplevde vi denna dag.
Expedition INKA Expedition INKA
Expedition INKA

4 pratglada Hollandare, (Sylvana, Bart, Hank, Rose) 1 galen men snall Skotte (John), Guiden Walter fran Cuzco, local Porters (Juan & Co) + chef (Maria) och sen 2 positiva Svenskor

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.0806s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb