Matkan alku

South America » Peru » Arequipa » Arequipa
April 24th 2011
Published: April 24th 2011

Matka Tampereelta Arequipaan kesti 34 tuntia. Siina oli kolme lentoa ja jokaista lentoa piti odottaa kahdesta kuuteen tuntia. Eli aikaa kului lentokentilla ja koneissa. Meita oli onneksi vastassa nimilapun kanssa kuljettaja, joka vei meidat hostelliin. Majoituimme. Hostellin pihassa tallusti kilpikonna, ja muina majoittujina on saksalaisia ja jenkkeja. Oli mukava kayda suihkussa ja pesta hampaat ennen kuin lahdettiin kaupungille syomaan.

Madrid-Lima-lennolle taaksemme sattui suomalaispariskunta. He olivat myos menossa Arequipaan. Heidan piti menna Limasta eteenpain aiemmalta lennolta, mutta he myohastyivat siita ja kohtasimme taas lentokentalle ennen Arequipan lentoa; lisaksi he tulivat iltapaivalla vastaan kaupungilla.

Arequipassa oli selvasti yli 20 astetta lamminta. Automatkalla hostellille naki etta elintaso on matalampi kuin meilla. Keskustassa oli viehattavaa vanhaa rakennuskantaa.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.0495s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb