Fenykepezogep


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Ancash » Huaraz
September 16th 2005
Published: September 16th 2005
Edit Blog Post

Mukodik!Mukodik!Mukodik!

Azaz a pillanat, mikor rajottem, megiscsak az elemmel volt a gond.
Ha egy rendszer A, B es C reszbol all, es nem mukodik, akkor a fizikus eles elmevel rajon, hogy A-t, B-t vagy C-t kell kicserelni ahhoz, hogy megallapitsa, melyikkel van gond. A reszek kicserelhetosege kozott elmeleti kulonbseg nincs: papiron mindegyiket ugyanolyan konnyu lecserelni. Pl. e szempontbol nincs kulonbseg, hogy a gumidefektkor az uj kerekgumit viszem az autohoz vagy az autot a gumihoz.

Igy esett, hogy az elmeleti fizikus eloszor lecserelte az SD kartyat (50 penz), majd a gepet (500 penz), vegul az elemet (5 penz).

A kommenteket nem fogom sem elolvasni, sem atengedni, mert megyek es elbujdosok. Es remek kepeket csinalok mind a ket mukodo fenykepezogepemmel.

Ui.: Egyebkent megneztem Limat, majd atjottem Huarazba, az ejszakai busz hatalmas boruleseben ataludva a nyolc oras utat. Mar itt vagyok a hegyek kozott, ahol remekul lehet bujdosni.

Advertisement



16th September 2005

bujdosás
Semmi gond, már kitaláltam, mi legyen a sorsa a második gépnek :) Egy elméleti fizikustól nem is vártam hatékonyabb +oldást :))))

Tot: 0.048s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.6kb