Columbia & Ecuador - Tizenharmadik nap - A piac

South America » Ecuador » North » Otavalo
March 4th 2023
Published: March 9th 2023

Utunk másik fix pontja olt, hogy szombatra érjünk Otavaloba, mert akkor van a nagy piac. Minden nap van piac a téren, de szombatra eljönnek a környező falvakból és van, hogy távolabbról is a kézműves őslakosok, hogy a hét közben készített termékeiket el tudják adni. Ezen a napon megtelnek a piac körüli utcák ameddig a szem ellát árusokkal. Egyik oldalon a boltok, velük szemben az amúgy kocsiúton az alkalmi árusok. Sajnos az idő nem volt annyira szép, időnként kicsit esett az eső, aztán kisütött a nap, így egész nap le-föl öltöztünk. Pulóver le, napszemüveg fel, aztán fordítva…

Az egész napunkat itt töltöttük az utcákat járva és apró csodákat keresve.

A piac mellett ami még említésre méltó, azok a nagyon színvonalas és hangulatos éttermek-bárok voltak, ahol időnként megpihentünk és mindenhonnan úgy jöttünk ki, hogy na ide még visszajövünk enni ebből a levesből, enni ebből a mangó tortából, inni egy forró csokit…

Este átköltöztünk a szállodából egy apartmanba, ami olcsóbb is volt, de a fő szempont, hogy nagyobb volt a tér és ennek bizony az utolsó napi csomagolásnál volt nagy jelentősége…

Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0733s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb