Dag 02: Pichincha en Mitad del Mundo

Ecuador's flag
South America » Ecuador » North » Mitad del Mundo
April 11th 2007
Published: August 11th 2007

Vanochtend met de taxi naar de Teleferico. De Teleferico brengt ons in een 2.5 km rit van Quito (2850 meter hoog) naar de voet van de vulkaan Pichincha (4100 meter hoog). We hebben nog niet genoeg van de hoogte(ziekte)... Op de vulkaan hebben we een schitterend uitzicht over de stad Quito. Je ziet hier ook heel goed hoe uitgespreid de stad ligt. Ook de omgeving van Quito, de omliggende bergen, is mooi te zien, met de overhangende bewolking. Voor we weer naar beneden gaan nemen we eerst een kopje koffie en Ecuadoriaanse chocolademelk. Vanaf de Teleferico hebben we een taxi genomen .....

Rest van tekst ontbreekt nog.....

Silvia staat met beide benen op de evenaar

Dirk staat met 1 been op de het zuidelijk halfrond en met de andere been op het noordelijk halfrond

Dirk op de evenaar

Uitzicht vanaf het monument op de evenaar (Noord - Zuid)

Tot: 0.156s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 66; dbt: 0.0767s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb