We zijn afgepeigerd

South America » Ecuador » Centre » Riobamba
October 16th 2008
Published: October 17th 2008

Gisteren zijn we naar Parc Nacional Cajas geweest,een uitgestrekt natuurgebied met 235 meren in de Andes.Een zware tocht waarbij we hebben gehiked op 4200 meter hoogte samen met een gids en 5 andere backpackers.We lagen al vroeg onder de wol.
Vandaag hebben we 6 uur in de bus gezeten naar Riobamba,een schitterende rit dwars door de Andes.Nu zijn we aan het plannen voor de komende dagen,downhil biking van 4500 meter hoogte van de Chimboroza,paardrijden enz.Bedankt voor de reacties.
helaas is het in dit internetcafe niet mogelijk om fotos te uploaden,morgen als we weer een beetje het ventje zijn gaan we op zoek naar een ander internetcafe.

Yesterday we went to Parc Nacional Cajas, a nature reserve high in the Andes with 235
lakes,a heavy hike on 4200 meters with a guide and 5 other backpackers.Very tiered and early to sleep.Today we traveled for 6 hours by bus to Riobamba, a very nice ride through
the Andes.Now we are planning for the coming days,biking and horsebackriding.
Thanks to all of you for the reaction.

Tot: 0.106s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0583s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb