We zijn er

South America
October 15th 2008
Published: October 15th 2008

Na een vermoeiende reis aangekomen,en we hebben de binnenlandse vlucht naar Ceunca nog net kunnen halen.Aangekomen in hostel Macondo,midden in de oude stad om 8 uur in de morgen.
Vandaag hebben wij een citytour gedaan ,diverse kerken en de een na grootste kathedraal in Zuid Amerika. En een bezoek gebracht aan een fabriek waar de Panamahoeden worden gemaakt,morgen vroeg op voor een hiking door Cajas ,een natuurreservaat met meer dan 300 meren en meertjes in het Andes hooggebergte.Helaas kunnen we nog geen foto´s op de site plaatsen,gaat wat lastig op deze apple computer.We willen de mensen bedanken voor hun reacties op onze site.

After a long flight we arrived in Ecuador,we just made the flight to Cuenca on time after a run from
the plane from Amsterdam.Today we visited churces and the by 1 largest Cathedral of South America.
We visited a factory where there where making the Panama hat.Tomorow we will go the the national parc Cajas ,north of Ceunca.We having some trouble with the i Mac with downloading pictures.
We like to thank you for your reactions.

15th October 2008

Dag mannen,even laten weten dat ik jullie een mooie trip door het hooggebergte toewens,het moet een fantastisch gevoel zijn om in zo'n immens landschap rond te trekken.Te genieten van de stilte.Mooi..Ben erg benieuwd naar de foto's die komen gaan. Hier blijft de crisis,herrie en de natte herfst gewoon doorgaan. Dus enige jaloezie is mij niet vreemd. Blijf gezond en ik volg jullie verhalen. Goeten uit Holland Dietje

Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.0354s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb