Torres del Paine - Chili

South America » Chile » Magallanes » Torres del Paine
January 31st 2009
Published: April 19th 2009

Hoi hoi! De tijd vliegt snel en we bevinden ons inmiddels in Bolivia. Hoogste tijd dus om onze reisverhalen uit Chili te posten. Hier onder een overzicht van onze langste meerdaagse hike tot nu toe. 6 dagen in het populairste national park van Chili, Torres del Paine genaamd, welke we maakten aan het einde van januari begin dit jaar. Aangezien dit park erg populair is, kom je van allerlei touris... Read Full Entry

Photos are below

19th April 2009

Schrijver
Joost, je zou schrijver moeten worden ! Erg leuk te lezen wat je denkt naast de beschrijving van wat je beleefd en ziet. Grtz. Remco
22nd April 2009

adembenemend
Hallo Gill-Joost wat ontzettend leuk je verhaal en adembenemend de foto's erbij. Jullie zien er beiden nog fris en fruitig uit! Houwen zo! Liefs en dikke kus paps-mams

Tot: 0.175s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.1489s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb