Punta Arenas

November 22nd 2007
Published: November 22nd 2007

van Viña naar Punta

Gisteren zijn we van Viña del Mar, via Santiago naar Punta Arenas gereisd, een afstand van ca. 3.000km. We verblijven in een eenvoudig hostal. Vanmiddag pinguins spotten en morgen verder per bus naar Puerto Natales (ca. 3 uur). Vandaaruit gaan we een aantal dagen wandelen in een van ´s werelds mooiste natuurparken met granieten rotsen, gletsjers en watervallen. Temperatuur hier ongeveer hetzelfde als op het moment in NL. Gezondheid en stemming uitstekend.

30th November 2007

groetjes en "pas op voor de boze wolf"
Luitjes hier even een kort berichtje uit nederland. Fantastische vakantie van jullie Leuk om te volgen. Echte Globetrotters en avonturiers zijn jullie. Een keer bij ons in Roosendaak komen vertellen..!! Reis komt mij bekend voor,omdat ons Babette en haar Bas er ook een reis gemaakt hebben. Veel prlezier en "pas op voor de boze wolf" Vr.Gr. Yvonne en Jacques.

Tot: 0.085s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 51; dbt: 0.0595s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb