Rapa Nui,Isla de Pascua oftewel Paaseiland.

South America » Chile » Easter Island
March 27th 2008
Published: March 27th 2008

Hola allemaal, hier weer een bericht van ons. Zoals jullie weten zijn we vanuit Sydney vertrokken naar Santiago de Chile(Zuid- Amerika). Het was een slopende reis want we hadden een stop van 5 uur in Aukland(N-Z) en daarna nog een reis van ruim 11 uur.Toen we aankwamen waren we bek af(westfries).Iedereen die deze route hadden gedaan had een jetlag,dus wij ook.Een paar dagen last van gehad maar s... Read Full Entry

Photos are below

Hanga Roa.Hanga Roa.
Hanga Roa.

Stad op Isla de Pascua.Hier zijn we 2 keer uit eten geweest met een Nederlands stel uit Den Haag.Zij hadden zo'n 15 jaar geleden een wereldreis gedaan van 2 jaar...maar wel op de fiets(petje af).
Het stel.Het stel.
Het stel.

Het was heet die dag en dat kun je wel zien!Wel een schitterende hike.
Small motu oftwel kleine eilandjes.Small motu oftwel kleine eilandjes.
Small motu oftwel kleine eilandjes.

Vanuit Orongo dorp is dit te zien(op de vulkaan).Hier vanaf gingen jonge mannen op zoek naar een 'ei'.Ze sprongen van de rotsen en zwemmen naar die eilandjes en als èèn van mannen het 'ei' vond dan was hij de 'Birdman'oftwel Tangata Manu voor een jaar.

27th March 2008

dat is snel weer bericht van jullie tof
Het kan niet op hè Piërre en Liza wat een prachtige foto`s en een grote Hotelkamer nou dat is alle machtig prachtig En zo te zien erg warm want het overhemppie is wel erg nat maar dat droogd ook zo weer hè wat een reis hebben jullie weer achter de rug maar jullie beleven heel veel zo. Maar hier is het weer van de rel want met de Pasen hadden we een dik pak sneeuw dus dat is weer eens wat anders als een witte kerst Maar het was gezellig lekker eten en tweede Paasdag nog even naar de Kermis even met de schuiver waar we munten in moesten gooien en weer aardig wat punten hadden verzameld waar we iets leuks voor konden uit zoeken ach ja dat is leuk.. wij wensen jullie veel plezier en een goede reis met de groetjes van Ad en Frieda
27th March 2008

Paaseiland
Blijft machtig mooie om foto's van de beelden te zien. Mijn bezoek aan Paaseiland was ook aardig prijzig. Wilde het zeker een keer gezien hebben. Route naar de vulkaan is geen pretje. Ik met groep per bus naar boven gereden. Sommige personen kwamen erg witjes uit de bus bij aankomt krater. Jullie hebben dus goed weer gehad op het eiland. Natuur zuid Chile schijnt geweldig te zijn. Al de lokale drank (pisco) gedronken!!!!!!!
28th March 2008

pasen op paaseiland
Fantastische reisverhalen en wat apart, pasen op paaseiland. Geniet to the max. De levensgenieters
28th March 2008

globetrotters
heee alletwee, wow ik hier wil ik ook wel heen,skitterend,jullie hebben ook cotinu de zomer in jullie kont,grrrr,wij vanaf Zaterdagnacht,hihihi,telkens sneeuw,en dan weer regen,balletentgevoel, ja die beelden, vroeger waren ze sterk,net als de hunnebeddentillers,hahahaha,nou het is een pracht mail, en toppieplaatjes thanks, groetjes en liefs,dirk yvon an boef en buuf riet,doeiiiiiiiiiiiiiii
31st March 2008

Ik volg jullie al heel lang
Ha Pierre en Liza, Via Isabella heb ik toegang gekregen tot jullie Travelblog. Wat een prachtige reizen maken jullie. Ben zelf net in Maleisisch Borneo geweest en net jullie foto's van Sepilok nog even bekeken. Het is allemaal prachtig en ook de andere foto's en verhalen. Nog veel plezier en goede reis, nog vijf hele maanden te gaan. Volgens mij lopen jullie direct van de aarbol af. Want er is een einde! Groetjes, Trix
18th April 2008

hallo liza en pierre,heb vandaag jullie gehele reisverslag tot nu toe gelezen.hoorde van dirk(bij scherpenzeel) hoe ik die blog kon vinden.leuk,heel veel komt me bekend voor.heb zelf nl 12,5jr bij shell tankers gevaren en veel van jullie plekken aangedaan.heb nog een jaar in singapore gewerkt en gewoond,leuk om dit dan zo terug te zien op jullie blog.geniet er nog van zou ik zeggen,en nog een fijne tijd gr.adri(mcdekker)

Tot: 0.089s; Tpl: 0.016s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb