27 Arica - posledni mesto na severu Chile

South America » Chile » Arica & Parinacota
January 29th 2010
Published: January 29th 2010

Mesto a pristav v pousti, kde nikdy neprsi, ale velke vedro tam nikdy neni. Celorocni teploty jsou mezi 18-26 stupni. Jedno z mala mist v Chile, kde se da koupat bez neoprenu. Arica je zrejme mistem dovolene pro chudsi, zatimco Iquique 200 km jizne je se svymi hotely luxusnejsim primorskym letoviskem.

Na jeden den se jdeme placnout na plaz, pujcime si surfove prkno a obema se nam podari nekolik 50ti metrovych jizd ve stoje. Asi hlavne proto, ze konecne mame vhodne prkno pro zacatecniky. Mirka si jedna rodinka dokonce vyfotila 😊.

Pres usilovne mazani se opalovacim kremem se Mirek pripali na cele a krku a ja po usnuti ve stanu s nohama venku mam spalene nohy od kolen po narty. Druhy den se misto na plaz jdeme podivat na mumie a odjizdime do destive Bolivie.

Tot: 0.083s; Tpl: 0.008s; cc: 15; qc: 48; dbt: 0.0426s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb