Brasil - Rio, Paraty, Ilha grande!!!

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Rio de Janeiro
February 19th 2009
Published: February 19th 2009

Her kommer endelig litt oppdateringer paa hva vi har bedrevet tiden vaar med de siste to droeye ukene etter litt daarlig internetttidsbedriving og litt mas hjemmeifra😊 Vi har naa vaert to og en halv uke i Brasil. Vi ankom Rio de Janeiro- januarelven, 1 februar etter en 16 timers reise! Foerste uken har vi bodd paa et herlig hostal paa copacabana hvor vi har moett mange likesinnede, veldig ... Read Full Entry

Photos are below

stine 305stine 305
stine 305

Copacabana!
stine 462stine 462
stine 462

Fra rommet vaert paa et hostal i Paraty

19th February 2009

Bra start på turen
Hei, jenter! Dere har jammen fått en fin start på turen. Her har det snødd omtrent hele tiden siden avreisen dere så dere får kose dere enormt i varmen. Konsert med Manu Chao høres veldig bra ut. Jeg har en gml CD og det er veldig bra! Fortsatt god tur! Hilsen fra en kald ABB'er

Tot: 0.073s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 41; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb