4 diena. Ekspedicija į džiungles.

Brazil's flag
South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis
December 6th 2012
Published: December 6th 2012

Šiandien Alexanderis pažadėjo nuvesti mus į džiungles. Iš ryto papusryčiavom, susiruošėm ir pajudėjom link džiunglių. Iš pradžių ėjom betonuotu vandentiekio vamzdžiu tarp bananų palmių, vėliau išmintu takeliu palei iš kalnų atitekantį upelį. Nusprendžiame kad užteks eiti gilyn ir sustojame išsimaudyti upelyje. Pasimaudome kol pajaučiam, kad mus kanda kažkokios vos įžiūrimos musytės. Nusprendžiame gryžti atgal. Greitai nuo įkandimų atrodome lyg visi sirgtumėm vejaraupiais. Gryžę papietaujame ir Aleksanderis pasiūlo važiuoti pasportuoti. Jis neuina į treniruoklių salę, o mes pnusprendžiam pažaisti krepšinį. Po krepšinio nueinam pas Alexanderio mamą kuri mums paruošė kavos, bei iškepė spurgų pagal brazilišką receptą. Suvalgom spurgas, išgeriam kavą ir atsisveikinę su Aleksanderio mama bei Luku išvažiuojam namo. Ryt tėtis, Ignas ir Eglė išskrenda į Lietuvą (tiksliau jų laukia 2 dienų persėdimas Frankfurte), tad reiktų susidėti daigtus. Bet grįžus, nusprendžiam kad tai padarysim ryt, nes skrydis tik vakare.

Tot: 0.131s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.0981s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb