Tamandaré!!!!!

Brazil's flag
South America » Brazil » Pernambuco » Recife
May 4th 2006
Published: May 4th 2006

Afgelopen weekend was ik met lavinia en merel weer naar Tamandaré. Er waren hele andere mensen mee dan de vorige keer, maar alsnog super gezellig. Ik vond op zich de vorige, eerste keer leuker maar t blijft daar leuk en mooi.
We gingen er vrijdag heen met de bus. Onderweg werd er al flink gedronken en gefeest. Gingen we ergens stoppen om boodschappen te doen voor dat weekend komt Lavin naar me toe met de mededeling dat ze dronken is. Was al behoorlijk obvious maar goed. Was super grappig. Na een half uur waren eindelijk alle sloten van de deuren en konden we naar binnen. Die nacht zouden we eigenlijk niet slapen en wachten op de zonsopkomst. Uiteindelijk zijn we ff een uurtje gaan liggen terwijl de rest rustig door ging met herrie maken, dansen en zuipen. Toen om 5 uur werden we wakker gemaakt om mee te gaan naar t strand op steenworp afstand. Helaas was t een beetje bewolkt, maar was alsnog heel mooi om te zien.
Zaterdag gingen we slapen tot een uur of 10 en daarna naar het strand. Daar lekker in t zonnetje gezeten met kokosnoten en daarna waren we gaan lopen naar n ander strand daar een uurtje vandaan ofzo. Praia dos Carneiros heet t geloof ik. Een paar mensen liepen voor ons en die hadden baby schildpadden gezien. Jammer dat ik die heb gemist.
Op de terugweg van Praia dos Carneiros hebben we wel twee kwallen gezien. Grappige dingen! Op de terugweg was t natuurlijk high tide, dus t hele strand was zowat weg. :S
Zaterdag avond gewoon weer veel Forró gedanst en al. Love that!
Zondag gingen we weer naar een eiland (ander eiland dan de vorige keer). We gingen om 8 uur in de ochtend al daarheen. En nog voor we op de boot waren begon t te regenen. We dachten...t houdt wel op dus wij eigenwijs de zee op met dat gekke bootje. Alles leuk en aardig, gitaar mee de boot op, zingen dansen schommelen en al. Toen begonnen de golven steeds hoger te worden en allemaal water de boot in. Ik, lavin en merel zaten op n wat hoger gedeelte zeg maar dus al t water recht in ons gezicht. ZOUT trouwens, bleegh. Op de heenweg werden al n paar mensen ziek zoals de vorige keer.
Dit eiland was veel verder dan dat andere en de regen en hoge golven
bier bier en nog meer bierbier bier en nog meer bierbier bier en nog meer bier

Heb zelf nix gedronken hoor :D haha
hielpen niet echt mee. Ik snap niet waarom we niet halverwege terug zijn gegaan. Iedereen ging dood van de kou en zal te fantaseren over chocomelk met slagroom. Toen we eindelijk op het eiland waren aangekomen schreen de zon een paar seconden. We gingen het eiland verkennen en een soort berg op met blote voeten aangezien we de slippers op de boot waren vergeten. Was echt grappig om te klouteren die berg op en af was helemaal grappig. whahaha Later gingen we een spelletje doen; jongens tegen de meisjes. Helaas wonnen de jongens altijd, maar goed. Toen het weer begon te regenen hadden we t helemaal gehad en gingen we weer de boot op. Gelukkig had ik nog een droge pareo waar ik en merel onszelf in hadden gewikkeld. Voor de rest was alles nat. Alle camera´s konden t ruim in thank god, dus niets beschadigd. De terug weg ging wat sneller aangezien we de hoge golven mee hadden. In totaal gingen 4 mensen over hun nek. IEeeuuwwwwww Was een heel avontuur, en was blijf toen we weer aan vaste land waren. Leek wel raften ofzo. Heb ik dat ook weer meegemaakt...en overleefd. Was echt super grappig toen iedereen t over Lost had op de boot...en iedereen gelijk Leonardo nadoen in de Titanic. whahaha
Later even snel noodles naar binnen gewerkt ( wat voor sommige mensen echt een hele ontdekking was) en toen naar huis.
Komende zondag gaan we naar Porto de Galinhas waarschijnlijk en daarna een samba feest bij een vriend thuis als afscheid van twee mensen die weg gaan binnenkort. 😞 Camilo (onze Colombiaan en grote baby), en Shrenik een Indier die eigenlijk teveel praat maar wel super gezellig is. We hebben nog 3 afscheidsfeesten voor ze ofzo maar goed.
Ik heb trouwens geen foto´s van het eiland en van de reis ernaar toe want hallo....regen en camera geen goede combi you know.

Camilo and Shrenik after some water fightCamilo and Shrenik after some water fight
Camilo and Shrenik after some water fight

Camilo en zijn vieze onderbroek over zijn zwembroek :S
Praia dos CarneirosPraia dos Carneiros
Praia dos Carneiros

waterviegtuigje
Teruglopen van CarneirosTeruglopen van Carneiros
Teruglopen van Carneiros

van links naar rechts: lavinia, Carla (Peru), Tughba (Turkije), Laura (Spanje), Vitor (Brazil), Merel en Nitin (India)

Tot: 0.092s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.0516s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb