Despedida e saudade

Brazil's flag
South America » Brazil » Pernambuco » Recife
May 12th 2006
Published: May 12th 2006

Camilo met onze collageCamilo met onze collageCamilo met onze collage

Guilherme en Vitor op de achtergrond
Gister gingen onze friends Shrenik en Camilo weer terug naar hun eigen landje (India en Colombia). 😞 Was echt niet leuk om daar op t airport te staan. Een paar andere vrienden gingen ook rond die tijd naar São Paulo dus die zien we ook n week niet ofzo. Blijven steeds minder mensen over. Eind van de maand gaat Leão weg naar Portugal en dan over 2 maandjes ofzo wij pas. Zucht. Iedereen die hier over was was er gister op airport, was echt een gekke sfeer aangezien bijna niemand elkaar aankeek omdat iedereen sad was. We hadden een soort collages gemaakt voor die twee die weggingen, en toen begon Camilo al emotioneel te worden. Toen ze naar de gate moesten kregen een paar mensen al rode ogen en al. Shrenik ging al naar binnen terwijl Camilo nog zijn allerlaatste foto maakte van ons. Toen kwam Shrenik snel terug rennen om als Indiase traditie de grond te kussen. whahaha. En toen was het tijd om byebye te zeggen en naar huis te gaan. Gelukkig duurt het voor ons ook niet zo heel lang meer voor we naar huis mogen. Voor de tijd gaan we nog ff wat reizen. Namelijk:
18 mei naar São Paulo
31 mei naar Rio de Janeiro
8 juni naar Fortaleza

Als het mooi weer is gaan we zondag naar Porto de Galinhas, want de vorige keer dat we daar waren was er geen reet en en t is ongeveer t mooiste plaatsje wat hier te zien is...dus nog een keer opnieuw!
We moeten ergens tussendoor nog 3 tentamens maken (we hebben 1 vak laten vallen want dat was gewoon hopeloos met die 1 en 0.5 wat we hebben gehaald). Na het reizen en de tentamens is het dus afwachten wanneer we eindelijk naar huis mogen (4 juli). I miss home!

14th May 2006

Aaah lieverd! u miss home?! geeft niet hoor, is ook normaal met die gode vrienden en familie die je hier hebt he :P geniet extra veel van je laatste reisjes ok! big X nili
15th May 2006

hello
i did not know you this site with pics!!!! so you liked my pic holding your bag, right? ehehheeheh beijo

Tot: 0.095s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0581s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb