Iguazu vandfaldene - den brasilianske side

Brazil's flag
South America » Brazil » Paraná » Foz do Iguaçu
July 16th 2007
Published: August 7th 2007

I dag så vi vandfaldene fra den Brasilianske side. Det var ikke så omfattende, da 75% af vandfaldene ligger på den Argentinske side og 25% på den brasilianske side, men der var et bedre overblik end på den argentinske side.

Bagefter gik vi en tur i en fuglepark der ligger lige ved siden af vores hotel. Det var en god oplevelse. Cristina og jeg var inde i en papegøje voliere, hvor der var masser af store Arapapegøjer, som fløj tæt hen over hovederne på os. Det var ret vildt at mærke luftpustet når 20-30 store skrigende papegøjer flyver tæt hen over hovedet på os for at bytte plads

Sidst på eftermiddagen, gik jeg en tur gennem junglen ned til floden. Til min overraskelse var der mange appelsintræer i junglen. De smagte meget surt og stærkt, men det er måske sådan appelsiner har smagt før man begyndte at dyrke dem. Appelsintræerne tiltrak store mængder af sommerfugle, som svirrede op når jeg gik forbi.

Vi har spist hotellets buffet hver aften, meget let og bekvemt, men nu trænger vi snart til noget andet. I morgen skal vi op kl. 4:15 og flyve videre til Natal.

Tot: 0.099s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb