14 diena. Kelionė į Curitiba

South America » Brazil » Paraná » Curitiba
December 14th 2012
Published: December 14th 2012

Su Angelo jau buvau atsisveikinęs iš vakaro, tad atsikėlęs tik papusryčiavau, susikroviau daigtus ir išvažiavau. Į stotį atvažiavau šiektiek pervėlai, kad spėčiau į autobusą kurį radau internete, bet netrukus radau kitą autobusą. Tik reikėjo palaukti pusantros valandos stotyje. Kelionės iki Curitiba kaina 70 realų, tad visai neblogai už beveik 7 valandų kelionę. Per autobuso langus matyti kaip visada tankūs miškai, keli nedideli miesteliai bei didžiulės bananų plantacijos. Sėdynės minkštos ir visai patogios, beto sėdėjau vienas, tad kelionė labai neprailgo. Išlipęs iš autobuso pažiūrėjau, kad iki reikiamo adreso maždaug 3 kilometrai, o su autobusais vežančiais ne ten kur reikia užteko patirties ir Santos, be to dar nesutemę, tad nusprendžiau eiti pėščiomis. Nesunkiai radau tinkamą adresą. Vienas iš nedaugelio šitoj gatvėje esančių daugiabučių. Sargas paskambina į butą, kad aš jau atvykau ir mane įleidžia. Mane pasitinka Paulo, Alano pas kurį turiu apsistoti butiokas. Kambaryje dar vienas butiokas Eduardo kuris angliškai beveik nešneka. Jie čia gyvena tryse. Visi turi po nedidelį kambarį, bendra virtuvėlė, vonia ir svetainė. Šiektiek pabendraujam, pasirodo Paulo vaikystėje žaidė krepšinį, o Eduardo mokosi turizmo ir viešbučių vadybą. Jau vėlu, tad einam miegoti, aš miegosiu sveitainėj. Vos išjungiu šviesą ir atsigulu, iš vakarėlio grįžta Alanas. Neaukštas, bet labai energingas ir draugiškas. Dar pašnekam apie valandą.

Tot: 0.137s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 55; dbt: 0.1058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb