15 diena. Pasivaikščiojimas po Curitibą

South America » Brazil » Paraná » Curitiba
December 14th 2012
Published: December 14th 2012

Alanas šiandien į darbą eina šiektiek vėliau, tik 11 val. Jo darbas miesto centre, tad pasiūlo eiti kartu. Prieinam darbą, šiek tiek aprodo savo darbovietę, Alanas atspausdina šiokį tokį žemėlapį su maršrutu iki parko ir aš iškeliauju. Beeidamas pamatau nuorodas į senamiestį, tad nusprendžiu šiandien iki parko neiti. Miestas atrodo jaukus nors ir nemažas. Centre gan didelė pėsčiūjų gatvė, vienoje iš aikščių palapinės su skirtingų regionių, bei skirtingų šalių virtuvėm. Senamiestis nedidelis, bet kitaip nei kituose brazilijos miestuose prižiūrėtas ir sutvarkytas. Apvaikštau visus į domesnius objektus esančius netoli centro,katedra, teatrai, meno modernaus meno muziejus pastatytas neseniai mirusio žymaus brazilų architekto. Netoli centro užsuku į parkelį kuris ištikrūjų yra mini zoologijos sodas su vietine fauna (papūgos, tukanai, flamingai, gyvatės, piranijos...). Bevaikštant mieste užtinka gan ilgas ir stiprus lietus, kuris kaip vėliau man paaiškino čia visai įprastas dalykas, čia daugiau ar mažiau lija beveik kasdien. O tai nėra labai blogai, nes dienos karštos ir kai palija, nors kurį laiką būna vėsiau. Pasislepiu McDonalde (beja čia jis vadinasi McDonald hamburgers), papietauju, bei pasikraunu tel. Alanas baigia darbą, tad sutariam su juo susitikti ir kartu eiti į jo anglų kalbos kursus. Kursuose jauna, simpatiška dėstytoja. Individuali paskaita praeina linksmai, mane pabando šiektiek išmokinti portugalų kalbos. Grįžę namo dar šiektiek pabendraujam. Alanas pasiūlo pasilikti čia šiektiek ilgiau, o vėliau, po Iguasu krioklių, jei noriu galiu su jo šeima atšvęsti kalėdas. Visai neblogas planas.

Tot: 0.05s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0222s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb