93 diena. Tinklinis.

South America » Brazil » Mato Grosso
March 5th 2013
Published: March 6th 2013

Rytą praleidžiu namie, o po pietų einu iki miestelio ir išsinuomoju dviratį. Nuvažiuoju į parduotuvę nusiperku maisto pietums, papietauju. Netrukus grįžta Williamas iš darbo. Planavau pavalgęs važiuoti su dviračiu maudytis, bet Williamas irgi važiuoja su drauge kuri vakar tvarkė namus, tad pasiūlo važiuoti kartu. Nuvažiuojam į mokamą pliažą prie panašios upės kurioje vakar nardžiau. Čia vanduo irgi labai skaidrus, o ir didelių žuvų ne ką mažiau. Čia turistai netgi šeria jas vaisiais. Užmauna vaisių ant pagaliuko, prikiša prie vandens, o žuvys šokinėja ir bando sugauti vaisių. Taip pat čia pamatau laisvai skraidančias dvi didelias mėlynas papūgas. Po to išsinuomojam kamuojį ir einam pažaisti tinklinį ant smėlio. Kadangi mes tik trys, prie mūsų prisijungia turistas iš Norvegijos. Valandžiukę visai smagiai pažaidžiam ir keliaujam namo. Pakeliui užsukam į parduotuvę nusiperkam alaus ir čipsų, vakarą praleidžiam prie televizoriaus.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb