94 diena. Urvas

South America » Brazil » Mato Grosso
March 6th 2013
Published: March 6th 2013

Atsikeliu 6 ryto, šiandien noriu dviračiu važiuoti iki urvo su stalaktitais ir stalagmitais kuris yra maždaug už 20 km. Nors, kelionių agentūros darbuotojai ir nerekomenduoja važiuoti dviračiu iki ten, dėl prasto kelio ir karštos saulės. Ekskursiją nusipirkau vakar. Čia visos kelionės, turai ir pramogos parduodamos tik per kelionių agentūras, tad nuvažiavęs į vietą be kupono, paprasčiausiai nebūsi įleistas. Tad nusiperku ekskursiją 8 valandai ryto, nes iš ryto sako ,akd urvas geriau apšviestas. Taigi papusryčiavęs sėdu ant dviračio ir minu iki urvo. Dviratis kaip labai greitai paaiškėja niekam tikęs. Man jis gerokai permažas, sėdynė vis nulinksta žemyn, tad negaliu normaliai atsisėsti, o ir bėgių perjungėjas neveikia, tad važiuoju vienu bėgiu. Didesnė dalis kelionės į nors ir labai nedidelį, bet kalną, o tai jaučiasi minant prastą dviratį. Visai netoli urvų tenka važiuoti pro laukus kur ganosi karvės ir vienoje vietoje jos neatitvertos nuo kelio. Kažkodėl sulaukiu didelio jų susidomėjimo, galimai dėl geltonų marškinėlių. Vienu metu kai būrys galvijų pradėjo bėgti tiesiai į mane, aš jau buvau pasiruošęs šokti per tvorą esančią kitoje kelio pusėje. Bet spėjau pervažiuoti per kelio užkardą kurios galvijai negali peržengti. Netrukus atvažiuoju iki vietos kur prasideda ekskursija į urvus. Pavėluoju apie 20 min., bet mane prijungia prie kitos grupės. Urvas tikrai labai įdomus, didelis ir erdvus, o jo apačioje tyvuliuoja nedidelis ryškiai mėlynos spalvos ežeriukas. Ekskursija trunka apie valandą laiko. Minu atgal, bet dviratis važiuoja vis prasčiau. Kojelė pradeda liesti ratą, taip dar labiau apsunkindama kelionę. Bet pavyksta šiaip ne taip atpalaiduoti varžtą ir ją visai nuimti. Saulė labai karšta, o tad jėgū minti į kalną aukšta pavara nebeturiu, tiesiog stumiu dviratį kol užlipu ant kalno. Antra kelio pusė kiek lengvesnė, daugiau nuokalnių, bet vistiek kelionė atgal trunka apie 2 valandas. Priduodu dviratį nuomos punkte, parėjęs namo palendu po dušu, po to papietauju ir sėdu prie televizoriaus kiek pailsėti. Netrukus iš darbo grįžta Williamas, tad su juo važiuojam į tą pačią vietą kur ir vakar pasimaudyt. Jam įėjimas nieko nekainuoja nes jis vietinis, o man kainuoja apie 20 Lt. Čia kaip ir vakar, pasimaudom tarp žuvų, bet pažaidžiam tinklinį. Vakare planavau eiti į barbekiu viename hostelyje, bet šiandien hostelyje nusprendė nedaryti. Tad vakarienės nuėjau į vietinę gatvės kavinę. Be to čia šį savaitgalį turėjo vykti miestelio mero rinkimai, bet vinas iš dviejų kandidatų atsisakė savo planų, tad pusė miestelio švenčia. O švenčia maždaug taip kaip švenčiama Kaune Žalgiriui laimėjus LKL. Važinėa po miestą su vėliavom, leidžia garsią muziką, o vienoje gatvėje, spėju, kad prie kandidato namų pastatė sceną, pakvietė DJ ir surngė koncerta savo palaikymo grupei. Visas miestas skamba nuo muzikos, ir fejerverkų.

Tot: 2.935s; Tpl: 0.058s; cc: 8; qc: 65; dbt: 0.0626s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb