121 diena. Titikaka

Published: April 6th 2013

Taigi i6 ryto kaip jau tapo įprasta įsijungiam televizoriu ir žiūrim žinas, gal pagaliau baigesi protestai. Sužinom, kad atlaisvino vieną kelią Titikako ežero link, bet ne pagrindinį. Papusryčiaujam ir važiuojam į tą rajoną iš kurio turėtų važiuoti mikriukai į Copacabana miestą prie Titikakos ežero. Deja šis kelias vis dar užblokuotas. Bet ilgiau sėdėti La Pase ir nieko neveikti nenoriu, tad bandom važiuoti šiokiu tokiu aplinkeliu. Sėdam į autobusą ir važiuojam kelias valandas link ežero. Pravažiuojam kažkokį patikros punktą, visus išlaipina iš autobuso, sako reikia parodyti dokumentus. Visi praeinam, bet taip ir nerandam kam parodyti dokumentų. Netrukus atvažiuojam į pirmą miestelį prie Titikakos. Iš čia surandam kitą mikriuką kuris turėtų nuvežti iki Copacabanos. Tik dabar suprantu, kad šis miestas jau yra Peru, o tas patikrinimas, kur niekas mūsų nepatikrino buvo pasienis. Taigi sėdam į mikriuką kuris mus nuveža iki pasienio su Bolivija, bet netoli nuo Copacabana miestelio. Iš čia sėdam į taksi su kuriuo davažiuojam iki pačio pasienio. Čia kažkoks kareivių ar pasieniečių pasirodymas, čia jie groja, šoka, o visas miestelis susirinkęs pažiūrėti. Iki Copacabana tik 8 km nuo čia, bet pasiroduo čia irgi kelias užblokuotas ir jokių galimybių su jokiu transportu važiuoti nėra. Teoriškai galima būtų plaukti kokia nors valtimi, bet visas miestelis žiūri pasieniečių šou, o ir prieplaukos jokios nesimato. Nutariam eiti pėsti. Man vienam su savo daigtais kaip ir visai nieko būtų, bet Maysai sunkoka. Paimu dvi sunkesnes kuprines pats, o mažesnes neša Maysa. Kelias užblokuotas daugelyje vietų, tad pravažiuoti tikrai nebūtų įmanoma. Ant kelio nuversti medžiai, kitur priridenta akmenų. Neskubėdami per maždaug dvi su puse valandos prieinam Copacabana. Susirandam nakvynę ir einam ieškoti kavinės kur pavalgyti. Miestelis atrodo kaip išmiręs, tik prie turgaus šiek tiek daugiau judėjimo. Randam kavinę kur visai neblogai pavakarieniaujam. Bet protestuotojai ne tik kelius užblokavę, bet ir ragina visų parduotuvių, kavinių savininkus uždaryti savo parduotuves. Pavalgę einam apsidairyti po miestelį, sutinkam kelias televizijų komandas ruošiančias reportažus apie čia susidariusią situaciją. IR aišku sutinkam pritestuotojų minią vaikštančią gatvėje, šaudančius garsinius fejerverkus. Neaišku kaip čia mums ryt pavyks nukeliauti į kokią nors ekskursiją, nes panašu, kad čia viskas ryt dar nesibaigs. Grįžtam į nakvynės vietą ir bandom kiek anksčiau nueiti gult.

Tot: 0.137s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 63; dbt: 0.098s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb