Argentina's flag
South America » Argentina
December 12th 2013
Published: December 13th 2013

Vand, vand og vand - Amazing - fantastisk, så overvældende smukt og så lille vi mennesker bliver og føler sig ved siden af naturens enorme kræfter.....Og som bekendt giver intet foto retfærdighed til verdens næst største vandfald - Foz de Iguazu !

Vi tog en bådtur direkte ind under faldet - det var både sjovt og mega skræmmende pa samme tid - vi var totalt våde bagefter - en oplevelse vi altid vil huske.

De første ca 26 billeder er fra den Argentinske side af faldet og de sidste ca. 16 er fra den Brasilianske side. Det siges at det er Argentina der ejer vandfaldende og Brasilien der ejer udsigten.......

At bo midt i den tropiske regnskov.....Hotel Jasy

Optimisme ved starten af vores lange bustur mod næste destination, Buenos Aires - total smadret 18 timer senere.

Wow igen
Kære Mette og Niels Endnu en gang et stort wow her fra mig. Fantastiske billeder både af naturen og Jer. Hvor ser I ud til at have det godt! Elsker tangobillederne. Skønt at kunne følge lidt med på Jeres rejse her. Vildt at I gør det, som vi andre bare snakker om at gøre. Pas godt på Jer selv og rigtig glædelig jul og godt nytår til Jer begge derude i den store verden. Mange hilsner fra Mette

Foz de Iguazu
Kære Mette ! Tak for din søde hilsen fra hjemlandet. Vi er pt i Mendoza, Argentina, varmt og solrigt- så ikke meget ligner den tilstundne juletid. Vi har nu rejst over halvdelen af tiden, men har stadig fokus mod de næste rejsemål. Næste stop bliver Santiago i Chile, derefter jul på Påskeøen ! Take care, hils og glædelig jul. Kh Mette og Niels

19th December 2013

Glædelig Jul samt Godt Nytår
Kære mette og Niels Tusinde tak for at lade os andre dele jeres fantastiske tur med jer - Jeg er kun \"lidt\" misundelig-mest fordi Sydamarika altid har stået hoejt på listen over de steder , jeg mangler at besøge . Desdo mere kan jeg glæde mig over jeres glæde og tur - Alt vel herhjemme i der regnfulde Danmark -No white Xmas this year ! Fortsat god tur knus Joern
20th December 2013

Glaedelig Jul og godt nytaar
Kaere Joern ! Tak for din julehilsen - sydamerika er rigtig dejlig, saa ingen undskyldning for ikke at komme afsted. Vi er pt i Santiago de Chile, minder lidt om Rom eller Paris. Tak for din venlighed overfor vores lejer Christiaan, vi kan forstaa I har talt sammen. De bedste julehilsner fra 25 graders varme !!!! kh Mette og Niels

Tot: 0.238s; Tpl: 0.016s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.0856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb