North of Argentina com mi padres

South America » Argentina
May 15th 2007
Published: August 7th 2007

Eindelijk weer eens een update, druk, druk, druk geweest de laatste tijd, andere prioriteiten zal ik maar zeggen. Ik zit inmiddels alweer 3 weken in Peru en ben ook nog 2 weken in Bolivia geweest maar dat komt later nog wel een keer, hoop ik. Eerst maar eens de maand april die ik samen met pa en ma heb beleefd. Super mooie reis gemaakt en erg leuk om ze weer te zien. Ik ga niet alle details beschr... Read Full Entry

Photos are below

Tren de las Nubes in San Antonio de los CobresTren de las Nubes in San Antonio de los Cobres
Tren de las Nubes in San Antonio de los Cobres

A train viaduct on 4.200 meters which is not used anymore
Viaduct Tren de las NubesViaduct Tren de las Nubes
Viaduct Tren de las Nubes

Climbed it together with my mom!!! Way to go mommy!!!!
Ikke bij de steenbokskeerkringIkke bij de steenbokskeerkring
Ikke bij de steenbokskeerkring

Weet bij god niet hoe dat in het engels heet.
Another painters paletAnother painters palet
Another painters palet

Around Huamahuaca
Iguazu falls, BrasilIguazu falls, Brasil
Iguazu falls, Brasil

Have so many photos of the falls!!!
On our way to Buenos AiresOn our way to Buenos Aires
On our way to Buenos Aires

In a super luxe cama bus. Best service ever. Hope connexxion is watching this site!!??
Casa Rosada in BsAs close to our hotelCasa Rosada in BsAs close to our hotel
Casa Rosada in BsAs close to our hotel

This is where Evita used to speak to the people.
Puerto Madero in BsAsPuerto Madero in BsAs
Puerto Madero in BsAs

Looks just like KNSM-Island in Amsterdam??!!
Colonia del Sacremento in UruguayColonia del Sacremento in Uruguay
Colonia del Sacremento in Uruguay

Mi padre con a Studdebaker car. Whatever it may be, never heard of but my dad was very enthousiastic!!!

16th June 2007

Mag geen naam hebben
Hoezo moet ik een titel aan mijn comment geven ? Kan in elk geval geen zinnige bedenken. Maar manman wat maak jij een gave reis ! Wat een fantastisch 3/4 jaar heb jij inmiddels achter de rug! Ga niet zeggen dat ik jaloers ben, want ik heb besloten dat die eigenschap niet bij mij hoort...maar toch...En wij maar 'gewoon' doorsudderen..herfst-winter-lente; het licht springt op rood en op groen: hier is altijd wat te doen! Door jou manier van reizen kom je met mensen in aanraking en op plaatsen waar je anders nooit zou komen, doe je dingen die je nooit zou doen (niet meteen je moeder over de top jagen met de klimtocht...'t was jouw avontuur!) Hee, ga vooral door met je enthousiaste genieten, denk vooral niet aan wat daarna zou moeten/kunnen komen. Helma
16th June 2007

Buenos Tardes
Hey Erik! Tijd terug dat we van je gehoord hebben man! Ik zat haast te denken dat je nu op een of ander onbewoond eiland zat (zonder internet). Weer prachtige foto's hoor, en leuk dat je je ouders weer eens zag natuurlijk. Wat zijn je plannen nu eigenlijk? En zijn je ouders nu weer terug? En hoe zit het eigenlijk met die leuke Israelische deerne? Nog niet stiekem getrouwd in een of ander Zuidamerikaans Las Vegas? Hier in Nederland gaat alles gewoon door natuurlijk. Ik heb zelf een reis geboekt naar Zuid Afrika & Namibië, maar pas in oktober. Volgend jaar maar naar Zuid Amerika, dan heb ik alle continenten gehad! 't Is hier de laatste tijd over het algemeen lekker weer, we mogen niet mopperen. Alleen momenteel wat buien, net tijdens de Hoornse stadsfeesten. Op voetbal gebied kan ik je melden dat Bert van Marwijk (weer) trainer van Feyenoord is geworden, Jong Oranje zich geplaatst heeft voor de Olympische spelen (ze hadden gewonnen van Israel en Portugal), Kenneth Perez waarschijnlijk naar PSV gaat, Roy Makaay in de belangstelling van Feyenoord staat, AZ een naar verluid sterke Braziliaanse spits heeft gekocht genaamd Ari. Zo nu ben je weer een beetje bij. Voor meer nieuws verwijs ik je naar Voetbalprimeur.nl. Gisteravond ben ikde stad ingeweest, erg gezellig. De Hoornse stadsfeesten waren begonnen, door de hele stad optredens en ook veel bandjes in kroegen. Vanavond waarschijnlijk weer heen (als het droog blijft), en morgen naar Robbert Visser, die viert z'n verjaardag. Nou nog veel reisplezier en spreek je gauw! mzl, Andre

Tot: 0.089s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0657s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb