69 diena. Salta ir Jujuy.

Argentina's flag
South America » Argentina » Salta » Calchaquí Valleys
February 8th 2013
Published: February 8th 2013

Diena prasideda rytine ekskursija po slėnį, dalis kompanijos tie patys žmonės buvę vakarykštėje ekskursijoje. Kalnai tikrai gražūs, pavažiuojam vis po keliolika kilometrų ir sustojam gražesnėse vietose apžiūrėti kalnų kartais paedami šiektiek gilyn. Sustojam pasifotkinti su lamomis. Slėnio pabaigai du natūralūs amfiteatrai kalnuose su puikia akustika. Prie paskutinio amfiteatro mus palieka, nes čia lauksim autobuso į Salta miestą. Taigi važiuojam iki Saltos, pasivaikštau čia porą valandų, miestas gan didelis bet jame dauguma namų nedidesni nei trijų aukštų išskyrus miesto centre esančius kelis didesnius pastatus. Į akis krenta gražūr ir skirtingai dekoruoti balkonai. Miesto centras nedidelis, o už centro nieko įdomaus ir nėra, tad poros valandų jam apžiūrėti visai užtenka. Keliauju atgal į stotį ir važiuoju į Jujuy. Čia mane pasitinka simpatiška 20metė chouchsurferė vardu Sara. Nors jau 10 val vakaro, ji pasiūlo su keletu jos draugų važiuoti į sodą. Pasidedu didžiąją kuprinę pas ją namuose ir keliaujam į sodą kuris visai netoli, gal už 20 km. Su kompanija pasikepam burgerių vakarienei šiek tiek pabendraujam ir laikas miegot, mat ryt planuojam tuos 15 ar 20 km. iki namų eiti pėsti.

Tot: 0.158s; Tpl: 0.013s; cc: 16; qc: 61; dbt: 0.1122s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb