Laiskotellessa

Published: August 6th 2007

Barilochen paivat ovat vierahtaneet suklaakauppoja kierrellessa, kaupungilla kavellessa ja jarven rannalla istuskellessa. Valta osa ihmisista tulee tanne trekkaamaan tai harrastamaan muita urheilullisia aktiviteetteja. Me istuskellaan mieluummin hostellin sohvalla kirjaa lukien.

Bariloche ei ole tehnyt kovin kummoista vaikutusta meikalaiseen. Ok onhan noi jarvi ja vuoristomaisemat ihan kivoja, mutta toisaalta onhan niita jo tullut aika lailla nahtya. Etelassa oli kylla minun mielesta kauniimpaa. Barilochen suklaa on puolestaan parempaa ja sita on tarjolla paljon paljon enemman. Voitte siis arvata mita taalla on syoty. Nyttenkin on kassissa kolmea eri lajia suklaata.

Tassa yhtena iltana kaytiin pihvilla yhdessa kaupungin suosituista parilla ravintoloista. Yritettiin tilata isot pihvit, mutta tarjoilijapoika oli sita mielta etta meille riittaa puolikkaat annokset =( No ei todellakaan riittaneet! Pihvinhimo ei siis ole viela tyydytetty.

Huomenna lahdetaan iltabussilla kohti Puerto Madrynia, joka sijaitsee rannikolla. Sielta on ajatuksissa kavaista retkella Peninsula Valdesin alueella, joka on tunnettu elaimistaan. Jos vaikka onnistuttaisiin nakemaan miekkavalas...

BarilocheBariloche
Bariloche

Turisti suklaakaupassa: ma haluun tota, tota, tota, tota, tota, tota, tota, tota.....ja tota!

Tot: 0.087s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0528s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb