wodospady

WaterfallsWaterfallsWaterfalls

brazilian side
Hej wszystkim!
Najwazniejsza wiadomosc PIWO W ARGENTYNIE JEST LEPSZE! Dwa dni temu czyli w poniedzialek przekroczylismy granice Argentynska. Na razie jeszcze jestesmy przy wodospadach, mamy dzien odpoczynku i leniuchowania. No i nadal zastanawiamy sie gdzie jechac dalej. Ale juz na 100% jutro rano jedziemy gdzies dalej, bo w tej miescince zabardzo nie ma co robic.
Jezeli chodzi o same wodospady to musze pzryznac ze jestem pod wielkim wrazeniem. Bylismy je ogladac z brazylijskiej i z argentynskiej strony. Po stronie argentysnskeij lezy 80% wodospadow, i mozna je ogladac z bliska. Sa porobione rozne mostki i przejscia takze widoki sa niezle. Wodospady te nie sa najwyzsze w ameryce poludniowej ( choc spokojnie niektore maja 40-50m) ale najbardziej rozlegle. W niektorych miejscach stoi sie nad sama gardziela, gdzie tysiace ton wody przeplywa na sekunde. Niesamowite! postaram sie przeslac jakies zdjecia. A z Brazyli ma sie na nie widok. Nie traci sie za wiele jezeli sie nie bylo po brazylijskiej stronie. Mozna tez lodkami podplywac w kierunku wodospadow, ale dla nas to niestety bylo ciut za drogie.
W poniedzialek bylismy na przywitalnej argetynskiej kolacji, na wielkim steku!!! pychota! Przez nastepne dwa tygodnie jem tylko steki!
Zdecydowanym plusem bycia juz w Argentynie jest jezyk hiszpanski. Jakos o wiele wiecej lapiemy z hiszpanskiego. Moze za te poltorej miesiaca bedziemy juz po hiszpansku gadac.
Acha pogoda nam sie w koncu poprawila! Nie pada juz od 4 dni i jak narazie sie nie zapowiada.
Usciskajcie babcie odemnie bardzo mocno!
To bede juz konczyc, do uslyszenia!

Agata

big spiderbig spider
big spider

obrzydliwosc!!!!!!!!!!!!!!!!
steaksteak
steak

nasza przywitalna kolacja, pychota!

welcoming dinner, first night in argentina

argentinian side

lizard, jaszczurka

pociagiem dojezdzalo sie do wodospadow Train to the waterfalls

Tot: 0.085s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.0626s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb