Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 29th 2015
Published: March 31st 2015
Edit Blog Post

In de voormiddag stond ik in het reisbureau om de samenvatting van de hostels te herwerken. Dit duurde niet zo lang in de tussentijd hielp ik de klanten die in het reisbureau kwamen. Voorts hebben we als bedrijf een nieuwe site gemaakt voor nieuwe tours te verkopen ben er heel fier over want heb goed aan deze site meegewerkt. Dit is de reden waarom ik samenvattingen moest maken van wijnhuizen (bodegas). Voorts moest ik naar meer hostels in de buurt gaan voor bezoek. In de avond bleven mijn kamergenoot gezellig in het hostel met de gasten.

Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0653s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb