Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 18th 2015
Published: March 19th 2015
Edit Blog Post

In de voormiddag hielp ik mee in het reisbureau. Ik heb de eerste dag met de klanten rechtstreeks mogen communiceren. Voorts kreeg ik verder inzicht in de producten om deze beter te verkopen. Voorts mocht ik ook meer met de boekhouding werken want de boekhouder kwam vandaag en moest onze boekhouding in orde zijn. Voor het overige was de voormiddag vrij rustig. In de namiddag stond ik in het hostel. Het was vrij rustig slechts enkelen mensen gingen weg en één groep van mensen van Paraguay checkten in. Kon bjna zo goed als foutloos werken in het hostel alleen ik nog een beetje hulp nodig om die reservatie volledig te maken. De avond verliep vrij rustig, woensdagen zijn meestal heel rustig maar aan de reservaties van het weekend te zien belooft het vrij druk te worden.

Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb