Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 9th 2015
Published: March 12th 2015
Edit Blog Post

Vandaag heb ik zo goed als de hele dag vrij want moet pas beginnen met werken om 23u. Ik heb de nachtdienst en met de bar dan ophouden in hostel. Dus vandaag heb ik eens de mogelijkheid (eindelijk) om goed te kunnen uitslapen. Ik vandaag goed gebruiken om eens voor de eerste keer mijn kamer volledig te kuisen en het was precies goed nodig. Daarna eens inkopen gaan doen in de supermarkt. Dan volgt de fitness zoals gewoonlijk en dan tijdens het eten gezellig onder de gasten zitten en de verhalen te horen. Dat was allemaal een goed medicijn om tot 07u30 de volgende dag te werken en voldaan te gaan slapen 😊

Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb