Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 4th 2015
Published: March 4th 2015
Edit Blog Post

De derde dag bij Mendoza AndesTravel. In de voormiddag werkte in de analyses van de concurrentie verder af, deze verwacht ik zaterdag ten laatste af te hebben. In de namiddag mocht ik een eerste keer in het hostel werken ik werd door een medewerker begeleidt. Ik mocht meteen al reservaties maken dit ging nog niet zo eenvoudig omwillen dat ik het systeem nog niet helemaal onder de knie heb. Later mocht ik ook een reservatie annuleren. Voorts probeerde ik de klanten in het hostel ook te helpen. Na het leerrijke deel komt het ontspannende deel we gaan dan met enkelen dan gaan sporten en daarna gaan feesten. Het eerste grote feest van de feestelijke maand maart is begon: het Italiaans festival met allerlei typîsche Italiaanse gebruiken en natuurlijk de heerlijke gastronomie en zo gaan we al feestend de nacht in 😊

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb