Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires
February 26th 2015
Published: February 28th 2015
Edit Blog Post

Na een zeer korte nachtrust en afscheid hebben genomen van de familie. Neem ik de vlucht naar Madrid met Iberia. Deze vlucht verloopt vrij vlot en bovenal op tijd! In Madrid heb ik al na iets meer dan een uur mijn aansluitingsvlucht naar Buenos Aires, de hoofdstad van Argentinië. Deze vlucht was ook zeer aangenaam, dit door de vrij comfortabele zetels. Aan de luchthaven van Buenos Aires wordt ik opgewacht door mijn familie van Argentinië. Had dan al een volledig verplaatsing van 15 uur opzitten. Het uurverschil in Argentinië is nog behoorlijk, zo'n vier uur. Eenmaal bij het huis van de familie aangekomen wordt ik meteen in de watten gelegd met een lekkere maaltijd. Na een aangenaam gesprek kan ik met veel zin de eerste dag beïndigen!

Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0454s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb