De forste ukene vaare i BA

Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires
April 10th 2007
Published: April 10th 2007

Marco som leker litt
Da vi kom til Buenos Aires hadde vi to dager sammen med GAP-gruppa vaar. Den forste dagen var vi paa bysightseeing og shopping. Paa kvelden var vi forst ute og spiste kjempegod mat og etterpaa dro vi til en bar hvor vi blant annet motte igjen en av GAP lederne som vi hadde vaert ute sammen med i Rio. Vi ble sittende aa prate og kose oss der et par timer for vi dro tilbake til hotellet. For dagen etter var det tidlig opp for aa shoppe sammen med jentene i gruppa. Timene gikk fort unna og for vi viste ordet av det maatte vi lope for aa rekke tangotimen som vi skulle paa med gruppa vaar. Da klarte vi jo selvfolgelig aa gaa oss bort i tillegg. Vi fikk ganske saa daarlig tid men rakk det akkurat. Vi hadde forst en time med tangokurs og etterpaa var det middag og show. Da ble vi kjent med en av tangodanserne som tilfeldigvis skulle til Stavanger for aa laere bort tango. Showet var utrolig bra, det var to menn som sang alle sangene og musikken kom fra et live band som satt paa en balkong over scenen. Det var en perfekt

Hanna og dyrene
avslutning paa turen vaar med gruppa 😊
Dagen etterpaa flyttet vi til Viamonte til leiligheten til tante Rami og onkel Kjell. Vi ble fort hjemmevante og hadde fem kjempefine uker der. Det beste var vel egentlig aa slippe aa pakke og baere paa ryggsekken hele tiden. I lopet av den forste uka var vi sammen med folka fra gruppa, for de forlot oss en etter en. Vi skjemte oss selv bort med shopping, god mat og massasje (massasjen kosta forresten bare 100 kr for en hel time og da tok de hele kroppen).
Den 3. mars begynte vi med bursdagsfeiring da Evelyn endelig fylte 20 aar. Dagen ble feiret med vors hjemme i Viamonte sammen med Diego og Miguel for vi dro til et utested som heter Opera Bay. Det er et av de storste utestedene i Buenos Aires med tre dansegulv med forskjellig musikk og temaer, to barer og innendors fontene. Der dansa vi og hadde det kjempegoy helt til klokka ble ni paa morgenkvisten. Paa sondag stelte Hanna istand bursdagsfrokost med med sandwich, fruktsalat, te og kake. Etter mange telefoner fra familien dro vi ut og spiste sammen med tante Rami og Nino og Selva som

Lille Marco! Yngstemann i brodreflokken
er et vennepar av familien til Evelyn. Da spiste vi kjempemasse god mat og bursdagsbarnet fikk sjampanje og kake med fyrverkeri paa.
6. mars dro vi til Santa Teresita for aa besoke kusina til Evelyn, Lizzy, og hennes familie. Der fikk vi bo i egen leilighet og spiste frokost paa balkongen hver dag. Vaeret var ganske daarlig mens vi var der. Men vi hadde det koselig alikevel med familen som bestod av Lizzy, mannen hennes Enrique og deres tre livlige sonner, som alle tok veldig godt vare paa oss. Den ene dagen var vi paa Thermal Baths i San Clemente. der gikk vi i badekaaper hele dagen, bada i alle de forskjellige bassengene og tok ansiktsbehandling. Dagene gikk fort unna og for vi viste ordet av det satt vi paa bussen "hjem" til Buenos Aires.

Familiehunden
Santa Teresita

Evelyn som gjor klart til frokost i leiligheten vaar

Frokost paa balkongen
Santa Teresita- Spa

Hanna som spiser lunsj i badekaapa!

Evelyn som faar ansiktsbehandling
Santa Teresita- Spa

Hanna ved et av de mange bassengene paa spaaet. Det her var vel det varmeste, med sine 39 grader

Saann saa det ut ute
Santa Teresita- Spa

Hanna som staar lekebassenget og med ryggen til kamera
Santa Teresita- Spa

Hanna som staar vendt riktig vei!
Santa Teresita- Spa

Evelyn som er paa vei ned i et av bassengene som var ute

Lisa og Marco

Franco og Hanna
Santa Teresita

Onkel Kjell som plukker ut mat
Santa Teresita

Franco, Hanna og Tiago.. Hanna konsentrer seg veldig om aa bygge en kinderleke!
Santa Teresita

Tiago viser frem saaren sitt som han fikk da han hoppet ned en murvegg!
Santa Teresita

Guttene syntes det var veldig morro med kamera!

Tiago og en gatehund

Evelyn med en kjempe is

13th April 2007

'Sup jenter
Åå Hanna du er så søt! Hehe. Og så fine sko! :) Takk for mailer jenter, håper dere legger ut de nyeste bildene snart, jeg venter spent :) Nå skal jeg gå å legge meg, så god natt.
17th April 2007

hei på dere!
fy søren å gøy dere ser ut til å ha det! det er viktig å få sett ting og bli med på nye opplevelser når man er ute å reiser og det viser seg at dere gjør fult ut:) jeg har selv sett på en lignende reise dere tar nå, men den må utsetteslitt siden jeg får en ny valp om to måneder. men før eller siden har jeg skikkelig lyst til å oppleve det dere har gjort hittil=) gratulerer med dagen forresten! ;D gleder meg til å høre mer fra dere. god tur videre. store klemmer fra Elise

Tot: 0.119s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 60; dbt: 0.0836s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb