Plesna terapija oz. kaj hudica pocnem v Argentini


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
December 23rd 2008
Published: January 21st 2009
Edit Blog Post

Ker vem, da me velika vecina poznanih ne jemlje resno in vedno znova sprasuje kaj me je spet picilo pri mojih 30-ih, bom malo razjasnila situacijo 😊 To, da nisem resna se mi zdi se kar uredu, da brezskrbno zapravljam zasluzeni denar tudi, da se ucim nekaj kar me zanima se bolje.

Kaj pocnem tukaj, razen festivalov, gledalisc, koncertov.... Vecino casa (to pomeni od pon do sobote skorajda ves dan) sem bila v plesnih centrih, kjer sem bila pridna studentka plesne terapije oz. plesne integracije. Jaz ne ucim, ampak se ucim!! Tako se mi je celo uspelo v treh mesecih nauciti vec kot prej v 4 letih postopanja po pisarnah in prekladati papirje, spoznati cudovite ljudi in malo zbistriti mojo glavo, da dejansko lahko pocnem nekaj kar me veseli. V decembru smo imeli dva plesna nastopa z eno skupino, kjer so bili vkljuceni invalidi ter slepi. V januarju sem imela samo en seminar, ker so se ze zacele pocitnice tu in februarja bom potovala po Argentini. Zakaj Argentina? Ker so zelo dobri v tem kar pocnejo in cenovno najbolj dostopni (glede na to da sem imela se moznost v Avstraliji, Londonu ali ZDA). Bila sem vpisana na priblizno pet razlicnih tecajev in sem imela zapolnjene vse dneve in kar me je najbolj veselilo je plesna integracija. Marca se vrnem nazaj v mesto, da naredim se kaksen seminar in upam da bom lahko vse to koristno uporabila v Evropi...ce ne pa kam drugam😊

Seveda sem zaplesala tudi tango enkrat, ampak mi nekako ne potegne...nisem ravno laik v plesu in lahko recem, da je zahteven! Sem pa laik v tangu in ko jih vidim plesati zacnem trpeti z njimi vred. Obstajata dve razlici: moderna tehnika in originalna! ta prva je bolj akrobatska; to je tista, kjer plesalka dela nemogoce figure z nogami in se s plesalcem zapletata in zapletata, da vcasih res ne vem kako jim uspe ostati na nogah. No realno povedano, vecina, ki plese tango tu, so tujci, argentincem postaja sicer vsec vedno bolj in bolj, ampak mladi se se naraje predajajo ritmom rocka in reaggetona!!!

Pa lep pozdrav iz soncnega in super toplega Buenosa Airesa, ki ga bom zamenjala za najbolj juzno tocko Argentine, Ushuaio! Od tam vam pa sporocim, ce se vidi Antarktiko hmm in brez skrbi, se ne bom dolgo zadrzevala na premrzlem delu sveta!!!








Additional photos below
Photos: 21, Displayed: 21


Advertisement



21st January 2009

Ma super da si ugotovila kaj hoces...
... in ce zaradi tega nimas vikenda na Hrvaskem in novega golfa tud ne bo konec sveta! Najverjetneje bo celo veliko bolje!! :P

Tot: 0.054s; Tpl: 0.023s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0228s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb