Argentinci..ljudje in smisel za humor


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
December 1st 2008
Published: December 1st 2008
Edit Blog Post

Na splosno bi lahko rekla, da so ljudje tukaj super prijazni, vljudni in ...zanimivi. Sedim na metroju in nasproti mene trije najstniki, tisti, ki se imajo za zlobne, ki se rezijo vsakemu, spuscajo komentarje, da jih vsi slisijo, se vcasih spustijo v ustrahovanje ipd...pac najstniska pamet in samo cakas na tvojo postajo, da gres cimprej ven. In nato vstopita dve starejsi gospe in ti trije fantje nenadoma utihnejo, vstanejo in povabijo señorite, da se usedejo. Me je skor kap!!! Priznam, da ze malo pozabljam kako se stvari odvijajo v Sloveniji, ampak v Madridu vecina gleda v tla ali mizi, da ti ja ne vidis kaksno nosecnico ali starejsega in mirno sedis do tvoje postaje.

Na splosno me zelo spominjajo na Italijane, nacin govora in mahanja z rokami, veliiiiiiko govorjenja. Se kar razgledani (me vsaj ne dajo v Rusijo ko recem, da sem Slovenka haha)n ceprav vcasih ze malo dvomim da polovica metroja res bere Platona ali pa Freuda...mogoce so samo platnice hehe.Travmaticna zelja mladih, da bi sli ven iz Argentine je se vedno velika, ampak dosti manjsa kot leta 2000. Sanje o Ameriki in Evropi so velike.

PO dveh mesecih sem dalec od tega da bi rekla, da poznam Argentince. Vseeno se mi zacenja jasniti in prehajam tiste stereotipe, ki so mi bili navrzeni v mojih treh letih Spanije. Spanci nimajo najboljsega mnenja o Argentincih, ces da so prevzetni, osabni in preprosto tecni, da govorijo le o zenskah in nogometu. To zadnje ne vem zakaj Spance tako zelo moti, ker oni sami spustijo tudi zenske in vecino govorijo o nogometu in kako je lusnu ziveti doma, ko mama vse opere in skuha.

No, da mi spanski smisel za humor ni bil blizu je bilo jasno, ampak ker sem sla na kar nekaj dobrih gledaliskih iger v Madridu, ki so jih vodili Argentinci sem pricakovala PREVEC. V enem mesecu sem sla priblizno petkrat v gledalisce v Buenosu Airesu. Nimam se za objektivnega in strokovnega kritika, pa vseeno sem dovolj velika ljubiteljica knjig in gledalisca, da locim dobro od...manj dobrega in od..sranja. Od petih iger tukaj, bi samo eno lahko ocenila srednje uredu vse ostalo pa...oooo moj 'boh'!! Vici, in fore tukaj so povecini zelo preprosti in sploh ni treba pretegovati mozganov,da razumes, problem je lahko edino v slengu. Vecina stosov je macisticnih in rasisticnih in folk umira od smeha. Na zalost. Vendar ne izgubljam potrpljenja niti optimizma, imam se 1000 drugih gledalisc za obiskat in nekaj se bo naslo. Ce ne drugace bom zacela sprasevati kar igralce in igralke...vprasanje je kako jih spoznati na ulici...verjeli ali ne, ampak veliko igralk je cudezno zelo obdarjenih!! Si señor, za plasticne kirurge je tukaj zlata jama.


Advertisement



Tot: 0.207s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 76; dbt: 0.0978s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb