Nie umiem wyjechac z Buenos


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
February 5th 2008
Published: February 5th 2008
Edit Blog Post

Ciagle jestem w Buenos i bardzo trudno mi wyjechac. Juz kilka razy przekladalam wyjazd.

Wczoraj sie relaksowalam. Zaczela mnie bolec stopa od przemierzania tych wszystkich kilometrow wiec wolalam odpoczac. Wiekszosc dnia spedzilam w towarzystwie wczesniej poznany Kolumbijczykow i Argentynczykow. Prawdziwe wolne duchy, zyja gdzie im sie podoba, pracuja kiedy im sie podoba i nie sa zalezni od nikogo. Bylo bardzo milo, pogawedki, argentynskie wino i nicnierobienie. Wieczorem poszlismy na swietna impreze z brazylijska muzyka na zywo. Wreszcie bylam w miejscu znanym miejscowym i bez tlumow turystow.

Niektorzy z tych ludzi wybieraja sie w tym tygodniu na polnoc kontynenty, do Boliwi, Peru, Ekwadoru i Kolumbi i zaprosili mnie. Maja podrozowac stopem. Bardzo mnie ta propozycja kusi, ale chyba nie mam az tak duzo czasu. Poza tym przyjechalam, zeby obejrzec Argentyne...szkoda, ale moze nastepnym razem.


Advertisement



7th February 2008

Sie masz Ola! Wreszcie dopadlismy twego dziennika...,nie zapomnij o nim jak juz przedluzysz sobie pobyt i zjedziesz na inne szlaki dolnej ameryki:)Cczy da sie zamiescic zdjecia? Pozdrawiamy i trzymaj sie seniorita! WA
8th February 2008

ยท
Hej Wojtki i Anki. Zeby zobaczyc zdjecia kliknij na galerie. Cuidarse muchachos

Tot: 0.072s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 50; dbt: 0.0493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb