Wandelpad naar het strand

Ik heb al slechtere tijden gekend. Strand, zee, wuivende palmen en lekkere mojito's.
Cayo Largo del Sur

March 13th 2014
Geo: 21.5996, -81.529Dag 1 - donderdag 13We zijn reeds vroeg in de ochtend vertrokken voor een vlucht naar Cayo Largo del Sur, een idyllisch eiland helemaal in het Zuiden van Cuba.De vlucht zou om 7u10 vertrekken vanuit een militaire luchthaven die zowat omgedoopt is tot een toeristisch luchthaventje. We werden voor het eerst geconfronteerd met de stiptheid van de Cubanen. Om 10u25 zijn we v ... read more
Central America Caribbean » Cuba » Isla de la Juventud

Cuban Flag The native Amerindian population of Cuba began to decline after the European discovery of the island by Christopher COLUMBUS in 1492 and following its development as a Spanish colony during the next several centuries. Large numbers of African slaves ... ... read more
Tot: 0.112s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 34; dbt: 0.0505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb