Baattur til Utila

Her er Anette og Mitzi. Vi hadde en ganske bolgete tur over.
Siste del av GAP turen

February 9th 2007
Neste stopp: Honduras. Vi kjorte lokal buss fra Leon til grensen til Honduras. Vi hadde egentlig planlagt aa ta privat transport hele veien men det gikk dessverre ikke. Tilsammen reiste vi i 13 timer med buss, det ble en laaang dag. Det gikk veldig fint aa komme over grensen og vi ble transportert paa sykler. Dette var en artig opplevelse. Det var deilig aa komme frem til Comayagua etter en lang o ... read more
Central America Caribbean » Guatemala » Capital Region » Antigua

Guatemalan Flag The Maya civilization flourished in Guatemala and surrounding regions during the first millennium A.D. After almost three centuries as a Spanish colony, Guatemala won its independence in 1821. During the second half of the 20th century, it experience... ... read more
Tot: 0.061s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb